آموزش اعمال افکت پریمیر پرو premiere pro Adding effects to master clips

آموزش نحوه اعمال افکت  روی تصاویر در محیط نرم افزار ادوبی پریمیر

آموزش نحوه اعمال افکت  روی تصاویر در محیط نرم افزار ادوبی پریمیر

در این فصل، ما افکت (Effect) مستقیم به کلیپ های ما در جدول زمانی، و یا به اشخاص مانند لایه های تنظیم یا لانه اعمال شده است. اما در Premier Pro، شما همچنین می توانید افکت مستقیم به کلیپ های کارشناسی ارشد خود اعمال کنید، که فوق العاده قدرتمند آموزش کار با افکت ها در Premiere Pro روش استفاده از ترانزیشن ویدیویی لوما مت در پریمیر پرو – اصلاح رنگ ویدیو در پریمیر پرو (Premiere Pro) معرفی افکت های پریمیر بهترین افکت های پریمیر آموزش افکت گذاری در پریمیر افکت عکس در پریمیر آموزش نصب ترانزیشن در پریمیر معرفی افکت های پریمیر + pdf آموزش ادوب پریمیر پرو آموزش استفاده از ترانزیشن در پریمیر آموزش استفاده از افکت فیلم و نور در پریمیر پرو این به شما امکان می دهد کلیپ های منبع خود را تنظیم کنید و سپس هر زمان که آنها را در خط زمانی مرتب کنید، اثرات در حال حاضر در محل قرار دارند. بنابراین بیایید نگاهی به این بکنیم. و قبل از اینکه ما در واقع اثرات را به کلیپ های منبع ما اعمال کنیم، می خواهم برخی از چیزهایی را درباره کلیپ ها در جدول زمانی مرور کنم. این یک دنباله جزئی از پروژه نان ماست و من همچنین V2 را غیرفعال کرده ام، بنابراین من به طور مستقیم به V1، که مصاحبه Madame Donut است، می بینم. بنابراین من فقط می خواهم این کلیپ را در V1 انتخاب کنم، و سپس من قصد دارم به کنترل های اثر برسیم، و من فقط می خواهم به ما یادآوری کنیم که هر کلیپ واحد که در جدول زمانی انتخاب می کنیم، این ویدئو داخلی است و جلوه های صوتی، خوب؟ و نه تنها این، اما من می توانم مقدار نامحدود اثرات اضافی به این اضافه کنید. بنابراین اگر من می خواستم مقیاس را تنظیم کنم، موقعیت را تنظیم کنم، می توانستم. اگر میخواهم اثر دیگری بر روی آن اضافه کنم، من فقط می خواهم Auto Contrast را انجام دهم، می توانم این کار را انجام دهم. خیلی خوب؟ اما در اینجا می توانید ببینید که فقط برای این بخش شخصی در جدول زمانی اعمال می شود. هر نمونه دیگری از مصاحبه مادام Donut بدون تاثیر است. بنابراین امیدوارم این همه روشن باشد. اجازه دهید دوباره کلیپ را انتخاب کنم، و من قصد دارم این را بچرخانم تا کمی به آن نگاه شود. و من می خواهم به اینجا برگردم، درست است؟ بنابراین در حال حاضر، ما به این بخش فردی در جدول زمانی نگاه می کنیم، اما اگر روی Master کلیک کنم، در واقع من به کلیپ master مراجعه می کنم و می توانم اثرات را به این اضافه کنم. بیایید چیزی کاملا واضح را اضافه کنیم.

I’m going to do black and white. Okay, and I’m just going to drag and drop this up to the Effect Controls panel, and now we’ve added a black and white effect to the source clip. Now this source clip has been edited into this sequence multiple times, so as you can see here, I have these little red badges underneath the effects icons of each of these clips. As I go through this, you can see that the black and white effect has been applied throughout. If I take a look down here, you can see that this is not black and white, because this comes from a different source clip. This is typical work day part two, and then all of this comes from the typical work day part one clip. So if I wanted these also to be black and white, I would just select it, and then instead of adjusting this individual segment in the timeline, I could switch over to Master, and then Black & White, and now all of the segments that come from this source clip have also been affected. Now, I just want to point something out. We were easily able to see our adjustments because we were parked on the related clip here in the timeline. But let’s say that we didn’t have anything edited into our timeline yet. I’m just going to close this sequence, and then I’m going to click on the Source monitor. And here I have my master clip loaded, but as I add effects to it, and I want to adjust those effects, it gets a little cumbersome going back and forth between the Source monitor and the Effect Controls panel. So I would recommend just tearing this off, and having it side by side. So now, I can look at my source clip and my Effect Controls panel, and I’ll be able to edit and adjust those while looking at the live output of the video. Now you can probably see when you would want to do this, and when you wouldn’t.

آموزش استفاده از افکت فیلم و نور در پریمیر پرو

از آنجا که کلیپ master را اصلاح میکنم و از این رو، هر نمونه از این کلیپ کارشناسی، در هر دنباله ای از پروژه، به نحو موثری تغییر شکل این کلیپ در پروژه من را تغییر دادم. بنابراین اگر گاهی اوقات می خواهم یک کلیپ به دنبال یک راه، در حالت طبیعی خود بگویم، و گاهی اوقات من می خواهم آن را به صورت تلطیف شده، پس این ممکن است بهترین گردش کار باشد. با این حال، آنچه که شما ممکن است بخواهید در آن مورد انجام دهید، فقط کپی کارشناسی ارشد خود را قبل از زمان کپی کنید. بنابراین اجازه دهید به پانل پروژه من برگردم و قصد دارم این کلیپ را انتخاب کنم و سپس روی آن کلیک راست کرده و Reveal in Project را انتخاب کنید. و در اینجا این کلیپ کارشناسی ارشد، قسمت دوم کار روزه است، و من قصد دارم روی آن کلیک راست کرده و Duplicate را انتخاب کنم، درست است، بنابراین حالا کپی آن را دارم. و نسخه نیز سیاه و سفید است. بنابراین اصلی اینجاست، و اینجا کپی است. و دلیل این است که من قبلا اثر را اعمال کردم، و بنابراین وقتی آن را تکرار کردم، اثر نیز تکرار شد. پس اجازه دهید به اصل برگردم، آن را بارگذاری خواهم کرد. و اکنون می توانم کنترل های اثر را بیابم، و دوباره می خواهم اطمینان حاصل کنم که استاد من انتخاب شده است. من می توانم اثر سیاه و سفید را انتخاب کنم و حذف کنم. بنابراین در حال حاضر اصلی من تاثیر نگذاشته است، و اثر تکراری من تأثیر دارد. و من می توانم همچنان به همان اندازه که من می خواهم اضافه کنم. بنابراین من فقط یک چیز اضافه خواهم کرد. من قصد دارم به Effects بروم، و این بار فقط قصد دارم یک تلنگر افقی را اضافه کنم. ایناهاش. من آن را به پانل کنترل Effect کشانده ام، اما همچنین می خواهم به شما نشان دهم که می توانید آن را به طور مستقیم بر روی تصویر در مانیتور منبع بکشید.

I’ll go back to my Project panel, and again, here is the original, totally unaffected, and here is the duplicate, where I’ve added these various effects. Now to avoid confusion later, since these particular clips have been edited into about a hundred different sequences within this project, and I don’t necessarily want to display the changes I just made, I’m going to undo all of these changes by pressing Cmd-z, Ctrl-z, several times until it’s all gone, and then I’m going to move back into my sequence, and just make sure that those are all gone as well. All right, and I’m almost there. And one more, and if I press tilde here and backslash, you can see that I no longer have any of those red badges underneath my effects icons. So that means that I no longer have any master clip effects applied. The only one I have applied is this segment clip on the first clip in the timeline, and I’ll just press Undo a couple more times to get that back to its initial state. All right, so there you have it. Being able to apply effects to master clips is a really powerful way to work. Because the changes you make propagate through every instance of the clip in the project, it’s often a great way to make your changes, right at the source.