آموزش انیمیشن پریمیر premiere pro Animating stills

.آموزش انیمیشن پریمیر : اموزش انیمیشن سازی با premiere pro cc

آموزش انیمیشن پریمیر : اموزش انیمیشن سازی با premiere pro cc

دانلود رایگان آموزش premiere pro Animating stills به زبام فارسی حالا که کمی درباره خواص تصاویر ساکن در یک پروژه ویدئویی بدانیم، بیایید پیش برویم و از آنها برای ویرایش یک توالی اولیه استفاده کنیم اموزش ساخت تیتراژ فارسی در پریمیر آموزش ساخت کلیپ با پریمیر آموزش ساخت فتوکلیپ با پریمیر انیمیشن سازی با پریمیر آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با پریمیر نکات پریمیر کی فریم در پریمیر آموزش ساخت تیزر مذهبی با پریمیر هنگامی که با عکس ها ویرایش می کنیم، ما اغلب می خواهیم فقط یک حرکت کوچکی در فرم اضافه کنیم از تابه ها و زوها. بیایید نگاهی به نحوه انجام این کارها داشته باشیم. من دنباله ای دارم که قصد دارم بارگذاری کنم این فقط شامل موسیقی است و بنابراین اجازه دهید عکس های ما را اضافه کنیم. من می توانم آن ها را در تصاویر خود پیدا کنم و من فقط می خواهم همه آنها را بگیرم، بنابراین بر روی کلیک و سپس Shift + کلیک می کنم و آن را بردارم. حالا، باید بگویم که من رزولوشن توالی را 1920 با 1080 تنظیم کردم، که دوباره، فقط با کشیدن کلیپ های ویدئویی به ترتیب و سپس حذف آن را انجام دادم. این تنظیمات توالی من را تنظیم خواهد کرد. از آنجا که بسیاری از این تصاویر قطعا بزرگتر از 1920 توسط 1080 هستند، شما می توانید ببینید که آنها به اندازه کافی بزرگ شده اند و من فقط کمی از قاب را می بینم. برای شروع ما، من فقط می خواهم همه آنها را انتخاب کرده و سپس راست کلیک کرده و انتخاب کنید، به اندازه قاب تنظیم کنید. در حال حاضر، تمام تصاویر من در داخل قاب ویدئویی قرار دارند و همه چیز به درستی اندازه است، اما ما قصد نداریم آن را ترک کنیم. باز هم، ما قصد داریم به پان و زوم بر روی این تصاویر به آنها علاقه بیشتر بصری.

Before I do that, however, I’m going to change the length or duration of each of these clips. They came in at five seconds apiece. I can check that by just parking on one of my images and pressing X to mark it into out. You can see that at four seconds and 23 frames, which is essentially one frame less than five seconds. If I want to change all of these to a different duration, I can select them and then press Cmd + R, or Ctrl + R on a PC, and then under duration, I can change this. If I wanted them all to be four seconds, I could type in four, zero, zero, and then I want to make sure to choose ripple edit shifting trialing clips. Let me uncheck that first so you can see what happens if this is not selected, I’ll say OK. Now, we have a bunch of four second clips, but we have gaps. Let me undo that and, again, Cmd or Ctrl + R and we’ll do four, zero, zero, ripple edit shifting trailing clips, OK, and now I have new durations for all of my clips. That is a possibility, but again let me undo that. Instead of setting a uniform amount, I want to edit to the beat. I’m going to clear my in and out point by pressing Opt + X or Alt + X on a PC and I’m going to perform just a bit of top and tail editing. To set myself up for that, I’m going to lock my music track, ’cause I do not want to touch that. Let me just demonstrate what top and tail editing is. When I have my playhead parked on a shot and I press Q, that’s a top edit which means that it lopped off the beginning of the shot to the playhead. Let me undo that. When I perform a tail edit, I’ll press W and it lops off the end of the clip, or from the playhead to the end of the shot. Let me undo that. Now, I’m simply going to play this sequence and perform tail edits on-the-fly. Every time I want the shot to change, I’m simply going to press the W key. Okay and I’ll play. (playful music) It’s pretty easy to edit to the beat in Premiere Pro using top and tail editing. I’m going to unlock my music track now and now let’s just trim this back so that it’s the same duration as the video. We’ll zoom in and let’s start adding movement to these images. With this first shot selected, I’m going to go to the effect controls panel. Again, if that’s not there, just go to window and effect controls. Here you want to make sure that the motion category is twirled down. Here is a series of built-in effects that every single clip in Premiere automatically has.

ما قصد داریم از این مزیت استفاده کنیم. دو پارامتر در اینجا است که ما به طور خاص برای پان و زوم کار می کنیم مقیاس و موقعیت. برخی از این انیمیشن ها شامل تغییر در موقعیت می شوند، بعضی از آنها فقط در مقیاس هستند، و بعضی از آنها هر دو. برای این یکی، من فکر می کنم می خواهم این تصویر را مجددا خنثی سازی کنم تا هیچ یک از جعبه های ستون را مشاهده نکنیم و سپس به آرامی پایین بیاوریم. من فکر می کنم این فقط تغییر در موقعیت است. بیایید مقیاس را برای کل تصویر در بزرگ تغییر دهیم. من قصد دارم این کار را انجام دهم. اکنون می توانید ببینید که این مقیاس برای کل زمان شات است. بیایید در حال حاضر موقعیت خودمان را تعیین کنیم. من فقط بر روی کرونومتر موقعیت کلیک می کنم و شما می توانید ببینید که چند چیز انجام داد. اول، این دکمه کلید اضافه اضافه شده در اینجا اضافه شده و همچنین یک keyframe اضافه کرد که در آن من playhead من پارک شده بود. بگذارید فقط موقعیت را عوض کنیم و از شیرینی شکلات شروع کنیم و سپس قدم به انتهای کلیپ می گذاریم. به یاد داشته باشید، اگر از کلید پیمایش پایین استفاده کنم، به کلیپ بعدی می رود، اما در واقع به اولین قاب کلیپ بعدی می رود. اگر از کلید پایین من استفاده می کنم و سپس کلید فلش سمت چپ را فشار می دهم، این آخرین کادر این کلیپ است. در حال حاضر، می توانم یک کلیدی دیگر اضافه کنم و موقعیت من را عوض کنم. من قصد دارم به دونات وانیل حرکت کنم و اکنون می بینیم که ما یک یا دو کلید کلیدی داریم و در هر یک از آنها مقدار موقعیت های مختلفی داریم. در اینجا من به فریم keyframe قبلی بروید و به فریم keyframe بعدی بروید. سپس، اگر من در میان این دو فریم کلید بازی کنم، انیمیشن را خواهم دید. (موسیقی بازیگوش) اجازه دهید من به این موضوع بروم و بگذارید بیش از دو مکانیک برود. اگر من بخواهم که سریعتر اتفاق بیافتد، این فقط یک تغییر در جایی است که فریم های کلیدی من آموزش فارسی ساخت ویرایش تیزر تبلیغاتی پریمیر پرو  هستند.

ویدیو آموزشی یوتیوب امکان انیمیشن shape در Adobe premiere

If I want that to really zoom down, I can move my keyframe closer to this one. You can see that the animation happens quickly. (playful music) If I want to add more movement to this, I can do that as well. I can add another keyframe at the end and then change my position again. Now, I will say that once you’ve already started adding keyframes, once your stopwatch is on, you don’t actually need to physically add keyframes anymore. All you need to do is make a change and a keyframe will automatically be added. Here I can make a change. You can see the keyframe has been added and now we should have a very quick pan down, and then a slower pan up. (playful music) That was just to show you the logistics. I don’t actually want this animation, so I’m just going to select this keyframe and delete, and let’s move this all the way back over to the end of the shot. We should now have a nice, slow animation down the donut stack. (playful music) Let’s move on to this image. For this one, let’s zoom in slowly. Before I do that, let’s just rescale the image to get rid of this pillar boxing. Here, I’ll just increase my scale a bit.

سپس، من قصد دارم به ابتدای شات حرکت کنم، که می توانم با فشار دادن کلید فلش به بالا انجام دهم. برای این یکی، من فکر می کنم که من در هر موقعیت و مقیاس به تحریک و تشجیع می اندازم، بنابراین من قصد دارم روی کرونومتر بر روی هر دو از آنها کلیک کنید. شما می توانید ببینید که فریم های کلیدی به ابتدای عکس اضافه شده اند. من قصد دارم به پایان شات با فشار دادن دکمه فلش پایین و سپس فلش سمت چپ به عقب برگردم و در آخرین فریم قرار بگیرم. من می توانم این مقادیر را دستکاری کنم، اما همچنین می خواهم به شما نشان دهم که می توانید از طریق wireframe در مانیتور برنامه انجام دهید. اجازه دهید من را انتخاب کنید نظارت بر برنامه و مطبوعات tilde، و من قصد دارم این را تغییر دهید از مناسب به احتمالا 25٪. سپس، فقط دو بار کلیک کنید و من قصد دارم مقیاس را افزایش دهم و سپس کمی موقعیت خود را تغییر دهم. سپس، من دوباره تیلد را فشار می دهم و می بینید که دو عنصر کلید جدید اضافه شده اند و ما باید از ابتدا تا انتها یک انیمیشن خوب داشته باشیم. (موسیقی بازیگری) من فقط می خواهم به پایین خط افزودن انیمیشن ادامه دهم. من یک دنباله ای دارم که قبلا این کار را انجام داده ام و اجازه داده ام آن را بارگذاری کنم. من فقط می خواهم این بازی را انجام دهم تا بتوانم انواع انیمیشن هایی را که اضافه کرده ام ببینم. (موزیکال بازی) شما می توانید ببینید که با تلاش نسبتا کمی، ما حرکت به تصاویر استاتیک ما را اضافه کردیم که علاقه کمی به ترتیب ما را نشان می دهد.