آموزش رندر پریمیر پرو خروجی گرفتن premiere pro rendering options

آموزش رندر پریمیر پرو خروجی گرفتن premiere pro rendering options

آموزش رندر پریمیر پرو خروجی گرفتن

دانلود رایگان فیلم آموزش premiere pro rendering options همانطور که ما همچنان در مورد همه انواع اثرات ادامه می دهیم، اجتناب ناپذیر است که ما باید درباره ی گزینه های پخش و رندر سیستم صحبت کنیم، به خصوص به این دلیل که شروع به مطالعه برخی از اثرات پیچیده تر می کنیم. خوب، بنابراین ما این پشته کلیپ ها را قبل از انتهای دنباله دیده اید. ما در اوایل این فصل آن را ایجاد کردیم. اگر به یاد داشته باشید، در آن زمان این کامپوزیت را رندر کردیم تا بتوانیم آن را در زمان واقعی ببینیم و گفتیم که ما به صحبت کردن درباره اینکه چرا باید رندر کنیم، صحبت کنیم. بنابراین ما قصد داریم این کار را انجام دهیم. همانطور که می بینید، ما نه لایه ویدیو داریم و در هر یک از این لایه ها اثرات متعددی وجود دارد و همانطور که می دانیم، وقتی ما این کامپوزیت را بازی می کنیم، فریم ها را رها می کنیم. (موسیقی سبک بازیگری) خوب، بگذار بگویم که چرا این چنین است. هنگامی که شما ویدیو را ویرایش میکنید، به ویژه هنگامی که شما ویدیوهای لایه بندی شده را مانند این ایجاد میکنید و با اضافه کردن بسیاری از اثرات، کامپیوتر باید شروع به کار سخت تر کند تا همه چیز را در زمان واقعی بازی کند. این از پردازنده، RAM، کارت گرافیک و موارد دیگر استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که می تواند آنچه را که در آن پرتاب می کنید را اداره کند. و اگر بیش از حد برای پخش وجود دارد و کامپیوتر نمیتواند باقی بماند، سپس فریم ها را در حال پخش می اندازید

. Obviously, that’s not a desirable outcome so you need to be aware of what’s happening so that you know when you need to render and when you don’t. Now when you render, you are creating a standalone video file that is comprised of everything that’s happening at a certain point in your sequence. So instead of making the system take all of the video and all of the effects and do all of the mathematical algorithms to play everything back, instead you’re just writing a file that contains all the layers and effects mixed together as one entity. So when you play a rendered file everything is guaranteed to play back smoothly. Now how do you know when something needs to be rendered? Well, let’s take a look at these colored lines here in the timeline. A yellow line indicates that Premier Pro will have to do some processing on the fly, but it won’t drop any frames. A red line indicates that it may play without dropping frames and in many cases it will play back without dropping frames, but it’s not guaranteed, alright? So that’s a little bit more of a clue, but let’s keep going. As you can see I do have a red line over this part of the sequence as well and by the way, you and I might not have the same colored lines or the same performance because we have different systems and therefore we have different capabilities on playback. So use these exercise files as a starting place, but just realize that our results may differ.

اما، من قصد دارم جلو برویم و در قسمت شروع آن بازی کنیم که یک خط قرمز دارد و بگذارید ببینیم که آیا هر فریم بر روی پخش می بینیم. (موسیقی نور) خب مطمئنا به نظر نمی رسید که هر فریم برداشته شود، اما اگر بخواهم مطمئن شوم می توانم نشانگر فریم های کاهش یافته را فعال کنم. من فقط به این آچار می روم و سپس نشانگر افتاده فریم نشان می دهد. حالا من این نقطه سبز کوچک دارم و تا زمانی که سبز باقی بماند، فریم ها را نمی گیرم. اگر به زرد تبدیل شود، فریم ها را کاهش دادم و می دانم که من باید آن بخش را برای پخش صحیح ارائه دهم. پس بگذارید دوباره در این بخش بازی کنیم و بررسی کنیم. (موسیقی نور) خوب، بنابراین هیچ فریم افتاده است. بنابراین ما خوب هستیم، اما بیایید جریان را در اینجا جایی که من قطعا می دانم که من یک مسئله دارم و من در این زمینه بازی خواهم کرد. (موسیقی نور) خوب، پس زرد شد و اگر روی آن حرکت کردید می بینید که من 80 فریم را کاهش دادم. همچنین، این بخش کوچکی را در اینجا مشاهده کنید. این رزولوشن پخش من است و معمولا در نیمه زمانی که من در Premier Pro کار می کنم. اگر این را به صورت کامل تغییر دهم، این فریم ها حتی بیشتر می شود. (موسیقی نور) خوب، پس خیلی بیشتر نیست. 89 فریم، اما قطعا خیلی زیاد است. اکنون با این اطلاعات چه کار میکنید؟ خب، بسته به اینکه چه کسی باید ببیند پخش و چگونه شما آن را انجام می دهید، می توانید یا نمی خواهید این بخش از جدول زمانی را ارائه دهید. دلیل این امر این است که وقتی من ترتیب خارج از Premier Pro را صادر می کنم، Premier در واقع هر چیزی را که باید ارائه شود ارائه می دهد.

So you don’t actually need to render your sequence inside the software prior to exporting a file. However, if you do need to screen the sequence for yourself while you’re working on it, or for a collaborator or client within the software, then you’ll definitely want to make sure that you’re not dropping frames. Now one way that you can try to make that happen is to just change this to a lower resolution. So I’ve already dropped frames on full and half, but let’s try one quarter. Okay, and I’ll play. (light music) Alright, so I think things were a little bit better there. We’re at 51 dropped frames, but still definitely not good enough. We’re going to need to render. The render commands are within the Sequence menu, okay? And we’re going to take a look at these top three. Now Render Selection simply means that whatever I have selected in the timeline will render and so if I press tilde here and I select all of these and then I come to Render Selection, then it’s going to render those clips. More often than not though, you’re probably going to set in and out points and then render what’s in between your in and out. So let’s discuss the difference between Render In to Out and Render Effects In to Out. Render Effects In to Out will render only parts of the sequence that have a red line. Alright, so if I set an in and an out point around this part of the sequence, it’s just going to render the part that has the red line. Now in the interest of time, I’ve actually already done this. Let me press tilde and then there is a sequence here that is not your exercise files, but it’s basically this identical sequence but I’ve just rendered this. So I’ll load this and here I had set an in and an out point in that exact same area and now the part that was red is now green. So even if I switch to full resolution, this is now going to play back no problem. (light music) Alright, so this stayed green, zero dropped frames. We’re in good shape.

در حال حاضر چه چیزی را اگر Render را انتخاب کرده اید به عنوان مخالف رندر اثر در خارج از من؟ خوب این گزینه منطقه را با خطوط زرد و قرمز ارائه می دهد. البته، این یک پخش بسیار صاف را تولید می کند، زیرا همه چیز را ارائه می دهد، اما صادقانه این است که معمولا بخش های زرد را از جدول زمانی ارائه می دهیم، زیرا Premier Pro در هر حال از پخش در این مناطق اطمینان حاصل می کند. پس اجازه دهید فقط به شما نشان دهم این رفتار چگونه انجام می شود. من قصد دارم در داخل و اطراف کل دنباله رو تنظیم کنم یا چیزی می دانید؟ در واقع من فقط می خواهم زیر مجموعه ای را در اینجا انجام دهم. من اینجا و اینجا اینجا کار میکنم بنابراین من کمی قرمز، کمی زرد و کمی سبز هستم، و من قصد دارم به شما نشان دهم چگونه این کار را انجام می دهد. بنابراین من به دنباله و سپس رندر به خارج. بنابراین، در حال حاضر، همانطور که می بینید، بخش قرمز، بخش زرد و سپس هنگامی که به بخش سبز می رسد، رندر نمی کند، بلکه آن را دوباره رندر می کند. بنابراین می داند که این کار دو بار انجام نمی شود. (موسیقی نور) کاملا و در حال حاضر برتر این بخش را ارائه داده است، عمدتا بدون نیاز، زیرا، همانطور که گفتم، ما توانستیم این بخش را به هر حال پخش کنیم. کدام من را به بحث درباره حذف فایل های رندر می اندازد. اگر می خواستم فایل های رندر را بین نقطه ورود و خروج من حذف کنم، می توانم آن را انتخاب کنم و بگویم خوب است. و حالا من آن ها را دور انداخته ام. و این می تواند یک چیز خوب باشد، زیرا، البته فایل های رندر فضای خود را بر روی سیستم شما می گیرد. و توجه کنید که حذف Render Files نیز حذف شده است. بنابراین اگر من این کار را انجام دادم، فایل های رندر را برای کل پروژه حذف می کنم. خوب، به طوری که رایانه ها سریعتر دریافت می شوند، تعداد موارد مورد نیاز را رندر می کند. با این حال، شما مطمئنا به مواردی نیاز دارید که نیاز به رندر دارند و در حال حاضر ابزارهایی برای تعیین این که چگونه کار می کنند.