فیلم آموزش پریمیر پرو premiere pro Working stills

فیلم آموزش پریمیر پرو premiere pro Working stills

فیلم آموزش پریمیر پرو انیمیشن premiere pro

دانلود رایگان فیلم آموزش premiere pro Working stills تصاویر ثابت علاوه بر شگفت انگیز بسیاری از پروژه های ویدئویی نیز می توانند عکس ها، گرافیک ها، عناوین و موارد دیگر باشند. در این فیلم، ما قصد داریم نگاهی به نحوه کار با عکس ها در زمینه محیط ویدئو داشته باشیم. قبل از اینکه تصاویر خودم را به تصویر بکشم، فقط می خواهم در مورد چند ترجیحات مرتبط با تصویر ثابت صحبت کنم. من قصد دارم به Premiere Pro، Preferences، و سپس Timeline برویم، و این در زیر منوی Edit روی PC است. و من قصد دارم به مدت زمان پیش فرض تصویر ثابت بیاورم. به طور پیش فرض، آن را در 150 فریم قرار می دهد، که در یک پروژه 30 فریم در ثانیه، پنج ثانیه و در 24 فریم در ثانیه پروژه حدود شش و یک چهارم ثانیه است. بنابراین شما می توانید این را به چیزی که میخواهید تغییر دهید، اما من واقعا در مورد این موضوع نگران نباشم زیرا زمانی که شما با عکس کار می کنید، می توانید همیشه آنها را در محدوده زمانی کوتاه تر یا طولانی تر بکشید تا آنها را در داخل و یا خارج کنید. خوب، بنابراین من در اینجا خواهم گفت، و بیایید عکس هایمان را بیاوریم. من برای اولین بار می خواهم بیت Stills را در داخل 9.1 باینل خود انتخاب کنم تا آنها در آنجا بمانند. و پس از آن من قصد دارم از مرورگر رسانه من برای حرکت استفاده کنم. و آنها در فایل های ورزش، رسانه ها و تصاویر من هستند. خوب، و در حال حاضر من به آنها در نمایش تصویر بند انگشتی نگاه می کنم. اگر شما در لیست نمایش هستید، می توانید بر روی نمای کوچک تصویر کلیک کنید.

And let’s press tilde so we can see this a bit better. All right, so we can bring in our images now. We can pick and choose which images we bring in. We can filter these. Here’s a filter, and right now it’s looking at all supported files. But if we just wanted to look at our JPEGs, for example, we could choose that. But let’s go ahead and bring them all in, so I’ll lasso and then right-click and choose Import. All right, so here are my stills in my Stills bin, and the column that I want to make sure to look at right away is Video Info. I’m just going to right-click on my heading here and choose Metadata Display. And then twirl down Premiere Pro Project Metadata, and then come to Video Info. It is already checked, so it’s just downstream here. Let’s grab it, right here, and then I’m going to bring it all the way over to the left. This shows me the resolution of my images, and you can see that there’s quite a variety of sizes and shapes. Looks like the smallest is 1,280 by 720. And the largest is 6,000 by 4,000, but there are actually other very large images. And this is the beauty of working with stills. Working with this large a resolution is a great benefit to video projects. All right, so I’m going to press tilde again to minimize, and let’s talk about editing these into the Timeline. As we know, Premiere Pro sets up Sequence Settings by the first clip that you drop into the Timeline. So one tip I have is that instead of dropping a still image in first, you should edit a representative video clip in first.

و به همین ترتیب، من فقط یک کلیپ ویدیویی هستم که مطابق آنچه اکثر فیلم های شما است را نشان می دهد. بنابراین این نوع از قفل ها در تنظیمات پیگیری شما وجود دارد، بنابراین شما یک دنباله ای که 6000 تا 4000 پیکسل را تنظیم نمی کند تنظیم کنید. من این کلیپ ویدئوی نمایشی کمی در اینجا دارم این فقط یک مصاحبه از مادام Donut است. بنابراین من آن را به Timeline من بکشم تا تنظیمات Sequence من را تنظیم کنم. و اکنون، حتی زمانی که کلیپ های ویدئویی را حذف می کنم، در تنظیمات پیگیری من حفظ می شود. شما می توانید این را با آمدن به توالی و سپس تنظیمات توالی مشاهده کنید، و در اینجا می توانید ببینید که آن را به درستی تنظیم شده است. ما 1،920 تا 1080 را در 23،976 فریم در ثانیه داریم. همه چیز خوب است خوب، من قصد دارم به دنباله خود را تغییر نام دهید. من فقط می خواهم این عمل Stills را صدا کنم. و اکنون میخواهم در برخی از عکسهایم ویرایش کنم، بنابراین میتوانید ببینید که چگونه همه کار میکند. من هنوز میخواهم زبانه اطلاعات ویدیو من را ببینم، بنابراین من میخواهم tilde را فشار دهم و سپس آن را تمام کنم تا بتوانم آن را ببینم حتی زمانی که کوچکتر است. درست است، بنابراین اولین چیزی که من میخواهم انجام دهم این است که در واقع تصویری را که با وضوح تصویر مطابقت دارد، ویرایش کنید. بنابراین من چند نفر از آنها را دارم. اینجا brownbutterdonut است، بنابراین من در اولین بار آن را ویرایش خواهم کرد. درست است، به طوری که ما به این تصویر نگاه می کنیم، همه چیز را می بینیم. این دارای 1920 پیکسل با 1080 پیکسل است. اگر روی این دوبار کلیک کنید، می توانید ببینید که قاب قاب به طور مستقیم قاب ویدئو را احاطه کرده است. اجازه دهید به کنترل های اثر برویم. اگر این را نمی بینید، می توانید به Window و سپس Control Effects بروید. و اگر می خواستم در این مورد بزرگنمایی کنم، می توانستم، نه خیلی زیاد. همانطور که فراتر از 30، 35٪ می روید، چیزها می توانند شروع به نرم شدن کنند. اما شما می توانید ببینید که وقتی ما یک تصویر داریم که با رزولوشن ویدئو ما مطابقت دارد، ما برای انعطاف پذیری و موقعیت مکانی انعطاف پذیری داریم. خوب، پس من می توانم آن را بالا ببرم. من می توانم موقعیت را تنظیم کنم اگر می خواستم این کار را در مانیتور برنامه انجام دهم، می توانستم. فقط tilde را فشار دهید، و سپس هنگامی که شما دوبار کلیک کنید، شما قاب گوشی خود را دریافت کنید. این کمی کار سختی است، بنابراین شما می توانید این را از Fit به 25 درصد تغییر دهید. و حالا شما توانایی کشیدن این اطراف، و همچنین rescale، مثل این را دارید.

I’ll press tilde again, and let’s reset those values, Reset and Reset. All right so that’s pretty cut and dry, but now let’s start editing images in that don’t match our Sequence Settings. I’m going to come to our very large image here and bring that over. This is 6,000 by 4,000 pixels. And now we’re only seeing a very small portion of this image. I’m again going to press tilde to maximize, and let’s change this to 10% ’cause I think we’ll need the space. And now I’ll double-click, and you can see that if this is 1,920 by 1,080 and this is 6,000 by 4,000, we have the ability to look at any part of this image that we want. We also have tremendous scaling possibilities. Okay, we can really zoom in and retain great detail. All right, let’s minimize again. I’ll press tilde. And let’s say we wanted to look at the entire image. There’s a shortcut for that. I just right-click on the image and choose Set to Frame Size. Not Scale to Frame Size, that will reduce our resolution possibilities, but Set to Frame Size. And it looks like we’re not centered here because I was moving things around, so let me adjust our position. All right, so you can see here that things are centered now. We’re seeing the entire image. And then on the left and the right, we see these black pillarboxes. Pillarboxing or letterboxing, if it was on the top and the bottom, is Premiere Pro’s way of keeping the shape exactly as it should be while fitting the image within our video frame. And just to draw your attention to the scaling, once we’ve done this, our scaling is at 27%, so we have a lot of flexibility in exactly how we look at this image. So in order to eliminate that pillarboxing, I might want to just zoom it in a little bit. Now this looks fine, but there are some images where if you zoom this in, it’s not going to work. Let’s take a look at these stills in Icon View. And I want to take a look at this one here. Okay, so I’ll edit this in, and here you can see that it also is a very large resolution. Let’s expand this and go to about 10%, double-click

درست است، بنابراین شما می توانید ببینید که ما می توانیم نگاهی به هر بخش از این پشته دونات. ما می توانیم به عنوان مورد نیاز مجدد اما من قصد دارم پیش برویم و فرض کنیم که من می خواهم نگاهی به کل پشته دونات، پس بگذارید به اندازه قاب بپردازیم. من دوباره تیلد را فشار می دهم و فقط بازنشانی می کنم. سپس روی آن کلیک راست کرده و Set to Frame Size را انتخاب کنید. بیایید به Fit برگردیم و در حال حاضر، دوباره، من pillarboxing، اما من می خواهم توجه خود را به این واقعیت است که این واقعا سیاه نیست. بنابراین اگر من به کلیپ ویدئوی من بازگردم و بیشتر وقتها با تصاویر کار می کنم، شما از آن به عنوان B-roll over video استفاده می کنید. بنابراین اگر من این را به V2 بر روی کلیپ ویدیویی خودم برسانم، فقط می خواستم به شما نشان دهم که این در واقع سیاه نیست، شفاف است. بنابراین، البته، می توانم آن را با بزرگنمایی ثابت کنم. اما اگر میخواهیم کل پخته را به عنوان B-roll ببینیم، من قصد دارم کاری دیگر انجام دهم. من قصد دارم به این گزینه در اینجا، مورد جدید بروید و Color Matte را انتخاب کنید. این تنظیمات دنباله ما را به طور پیش فرض مطابقت می دهد، من صحیح می گویم. و سپس یک رنگ انتخاب می کنید. سیاه خوب است، بنابراین من خوب می گویم. و من فقط می خواهم به این پس زمینه سیاه و سفید صحبت کنم. و سپس بیایید این کار را انجام دهیم، و سپس این کار را انجام خواهیم داد. و اکنون می توانید ببینید که من پس زمینه سیاه و سفید دارم

All right, so when you’re working with stills that have a different aspect ratio or shape as your video frame, and you want to see the entire still, you’re going to want to work with these Color Mattes. Last thing I want to show you is bringing in an image that is smaller than your video resolution. So let’s see, I’ve got 1,280 by 720, let’s go ahead and edit that in. All right, so, by default, it floods the frame in black. It’s both pillarboxed and letterboxed here. You have to be careful when you zoom in on a smaller image. Things can get pretty soft pretty quickly, as you can see here. You can do Set to Frame Size on smaller images as well. It’s just going to scale it up as appropriate. So I’ll right-click and choose Set to Frame Size, and now it’s scaled up to 150%. And if I double-click, you can see that the wireframe is directly around the video frame. And if I maximize here, I think that looks pretty good. We could use this 1,280 by 720 image in a 1,920 by 1,080 project without a problem. All right, so this was sort of touching the tip of the iceberg in terms of working with stills in a video environment. It’s a lot like working with video, but there are definitely a few additional things that you should be aware of when working with stills.