آموزش پریمیر پرو premiere pro Adjusting keyframing audio volume

 

دانلود رایگان آموزش premiere pro Adjusting keyframing audio volume به زبان فارسی که ما تنظیم صدای ما را بهبود می بخشیم، صدای پایه ما را بهبود می بخشیم، شروع به تنظیم حجم هر کلیپ می کنیم، که باز هم خروجی صوتی است. و ما می توانیم این کار را در یکی از چند راه انجام دهیم، که همه می توان از طریق این خط نازکی که در تمام آهنگ های صوتی وجود دارد، خوانده شود. و اگر نمی توانید این را ببینید، پس فقط باید حجم آهنگ های صوتی خود را گسترش دهید. من قصد دارم فقط جدول زمانی من را انتخاب کنید و tilde را فشار دهید تا به حداکثر رساندن. شما می توانید ببینید که آن را در A1 و A2 قابل مشاهده است، در A3 قابل مشاهده نیست، بنابراین می توانم اندازه این آهنگ را گسترش دهم. به هر حال، ما در حال حاضر می دانیم که میانبر برای کاهش و بزرگ کردن اندازه آهنگ با نگه داشتن گزینه و یا آلت و استفاده از چرخ اسکرول ماوس خود را، و این است که بر روی یک مسیر به ترتیب. اما اگر می خواهید اندازه تمام آهنگ های صوتی را در یک بار افزایش دهید، فقط با استفاده از چرخ اسکرول موشواره Shift را فشار دهید و همه آنها را به صورت یکنواخت افزایش دهند. خوب، بنابراین من فکر می کنم که برای من خوب است و من قصد دارم به زوم کردن بنابراین من فشار است.

and let’s come to our first group of interview shots and I’ll press tilde to minimize and let’s take a look at this. Now I’d first just like to go over all of the mechanics of how you actually adjust your volume. You can grab the line and drag up and down like so and as I do, you can see a little popup indicator telling us our decibel offset, which is how much louder or softer we’re making the audio from the original levels. If I want to make adjustments using the keyboard, I can use the left and right bracket keys, okay? So if I use the left bracket key, I’m moving one decibel at a time lower and if I use the right bracket key, I’m raising it one decibel at a time. Holding down Shift plus left bracket lowers the audio three decibels at a time and Shift plus right bracket raises the audio three decibels at a time. And just so you know, when I either increase or decrease by three decibels, the audio becomes either twice or half as loud. I’m also going to switch over to my audio clip mixer up here and if that’s not present next to your source monitor, you can come up to Window, and then Audio Clip Mixer, okay?

همچنین می خواهم به شما نشان دهم که شما می توانید خطوط حجم خود را از طریق این لغزنده ها اینجا تنظیم کنید، بنابراین در A1، در اینجا A1، اگر من این را پایین، شما می توانید ببینید که خط حجم به گونه ای پاسخ می دهد. اگر بر روی این نوار لغزنده دو بار کلیک کنید، سطح صدا به صفر میرسد. خوب، حالا که ما همه چیز را می دانیم، بگذارید در واقع تعدادی تنظیمات را انجام دهیم. همانطور که می دانیم، مصاحبه اصلی مصاحبه در کل دنباله ما توسط 10 دسیبل افزایش یافت، که تنظیم اولیه ما بود وقتی که ما افزایش صوتی ما که سطح ورودی ما را تعدیل کرد. در حال حاضر ما قصد داریم تا بر روی یک کلیپ بر اساس کلیپ بر اساس و ایجاد ترفند های اضافی. بنابراین برای تنظیم این حجم، می توانم کلیپ را بازی کنم و سپس به مترکز های صوتی نگاه کنم و ببینم که چه چیزی باید انجام دهم و سپس تنظیم را انجام دهم و دوباره آن را انجام دهم. اما یک روش کارآمدتر برای کار کردن این است که در حقیقت پخش روی کلیپ را حل کند و سپس تنظیمات را در پرواز انجام دهید. بنابراین من فقط می خواهم در داخل و خارج از یک منطقه نماینده خوب قرار بگیرم. ما در اینجا می دانیم که او فریاد می زند، بنابراین نمی خواهم داخل و خارج آن را تنظیم کنم، ما قصد داریم به طور جداگانه آن را حل کنیم. اما من فقط می خواهم علامت گذاری در داخل و خارج، و سپس من می خواهم به حلقه پخش. من می توانم این کار را انجام دهم با آمدن به آچار من و انتخاب حلقه و یا فشار دادن Command + L یا Control + L بر روی یک کامپیوتر. در حال حاضر زمانی که من بازی را فشار می دهم یا یک نوار فضا، این اتفاق می افتد به حلقه در این منطقه و من می توانم تنظیمات من در پرواز است. باز هم، براکت چپ من یک صدای دیجیتال را در یک زمان می آورد، براکت من یکبار دیجیتال من را در یک زمان می گذارد. بنابراین، من دوباره پخش می کنم، دوباره چشم هایم را بر روی مترکز های صوتی نگه می دارم، ما می خواهیم همه چیز به نقطه منفی 12 برسد، در صورت لزوم، می تواند کمی بیشتر شود، خوب؟ بنابراین من نوار فضا را فشار می دهم. – [زن] اگر کسی در اینجا راه می رود، اگر کسی راه می رود

Alright, I just lowered that by one decibel, I think that was mostly fine. Let’s move on to this one. And I’ll loop playback. – [Woman] I was like oh my God, this is so exciting. I was like oh my God, this is so exciting. I was like oh my God– –  I think that one’s fine. And we’ll move on. – [Woman] So sorry, I’m so sorry, I’m so– – [Narrator] Alright, and I just raised it by one decibel there and I can keep going. I’m just going to do a couple more. – [Woman] And I owned, and I owned, and I. Donuts, like I express, donuts, like I express, donuts. – [Narrator] Alright, so for the most part as you can see, I’m not having to change it too much which means that the baseline adjustments generally are good. If there are changes that I’m seeing that I’m making again and again, I can copy and paste volume attributes which can be useful. So for example, if I wanted to raise the volume by one decibel on a number of clips, I could just copy this adjustment, Command + C, and then I could select the clips that I wanted to copy it to. Again, this is a little arbitrary here but I just want to show you how to do this. And we’ll just select these. I can come up to Edit, and then Paste Attributes, that’s Option + Command + V or Alt + Control + V on a PC and then you would just come down here and paste your volume attributes and then they would be applied to the clips that you selected. I’m not going to do that in this case so I’ll cancel. But sometimes copying and pasting those volume attributes is a really nice way to share those adjustments across the board

خوب، پس من فقط می خواهم به پایین خط به این شیوه، کلیپ کلیپ. و دوباره این تنظیم کلی کلیپ ها را همزمان می کند. اما اغلب، شما باید تنظیمات داخل کلیپ را انجام دهید. به عنوان مثال، اگر به ابتدای اینجا برگردم و سپس بزرگنمایی کنم، می دانیم که در اینجا تنظیم خوب است، اما زمانی که فریاد می زند، صدای بلند می شود. بنابراین ما می خواهیم فریم های اصلی را اینجا اضافه کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تمام قسمت های کلیپ در سطوح مناسب دنبال می شوند. پس بیایید از طریق مکانیک کلیدفرمت برویم و سپس آنرا تمرین خواهیم داد. اگر فقط می خواهید در حالت انتخاب عمومی بمانید و یک فریم KeyFrame را اضافه کنید، این Command + روی این خط سفید در اینجا کلیک کنید، یعنی کنترل + روی یک کامپیوتر کلیک کنید. اگر شما یک دسته از فریم های کلیدی را انجام می دهید و شما نمی خواهید به Command + Click بروید، می توانید ابزار قلم را نیز در اینجا، کلید میانبر P تغییر دهید. سپس، در هر زمانی که فقط روی این خط کلیک می کنید، یک فریم Keyframe . من میخواهم هر چند به ابزار انتخاب برگردم، بنابراین من V را فشار می دهم. برای حذف یک keyframe، آن را به سادگی آن را انتخاب کرده و Delete را فشار دهید. برای حذف چندین keyframes، می توانید انتخاب کنید و سپس Shift + Select را انتخاب کنید و Delete را فشار دهید، یا می توانید به پانل کنترل های Effect که من اینجا آمده ام، بروم. باز هم، اگر آن وجود نداشته باشد، شما می توانید پنجره ها و کنترل های اثر را بیابید. و می بینید که فریم های کلیدی که اضافه شده اند نیز در اینجا نشان داده می شوند تا من بتوانم این را بچرخانم و می توانم آنها را یک به یک انتخاب کنم یا می توانم همه آنها را حذف و حذف کنم. اجازه دهید به جلو برویم و دوباره کلید های اصلی را دوباره به این قسمت اضافه کنیم. من قصد دارم به Command + Click و سپس Command + Click بروم و سپس فقط می توانم یک Keyframe را بگیرم و سپس بالا یا پایین بیاورم. من هم می توانم بر روی خط خودم بکشم و بالا بروم یا پایین بیاورم. و اگر می خواهم این تغییر به تدریج اتفاق بیفتد، می توانم فریم های کلیدی را از هم جدا کنم. اگر می خواهم این اتفاق بیفتد، من می توانم آنها را به هم نزدیکتر کنم. صفحه کلید نیز با این کار کار می کند. بنابراین با استفاده از کلید کلیدی انتخاب شده، اگر از براکت چپ من استفاده می کنم، می توانید ببینید که آن یک دسیبل در یک زمان کاهش می یابد، براکت راست یک رقمی در یک زمان می آید، و البته، اضافه کردن تغییر به آن، Shift + left bracket Shift + براکت راست بالا و پایین هر سه دسیبل در یک زمان. خوب، پس باید چه کار کنم؟ این خیلی بلند می شود، بنابراین من قصد دارم این را به پایین برسانم. بنابراین من قصد دارم آن را پایین بیاورم و به حلقه پخش و ببینید که چگونه سطوح ما انجام می شود.

Oh my God, and he was like oh my God-  Alright, I’m okay with that. She does get louder so we’re getting closer to negative six but when people shout, it’s okay to be in the upper part of this threshold. Then, I know that she whispers right here. Let’s go ahead and set a few more keyframes so I’m going to Command + Click and then Command + Click. And this time, we want to bring it up so I’ll right bracket a few times. And let’s check this. And I’ll loop. – Nobody says that about, nobody says that about, nobody says that about. – [Narrator] And maybe just a little bit more, okay? And this is a lot better because this was so quiet before. But now things are all falling within the appropriate part of that spectrum. Alright, so I would just now go through and set keyframes on all of these clips if needed as her voice fluctuates. You may also want to do this to the music. So if I expand this to take a look at my music here, and maybe at the beginning I want my music to be a little bit louder before she starts talking and then we can dip it. I can set keyframes, I’ll Command + Click, Command + Click. And then raise this up a little bit. And let’s take a listen. First, I’ll just press Command + L to turn off loop playback, now we’ll play forward. (lighthearted music) – [Woman] When somebody walks in here, it’s like– – [Narrator] Okay, we can probably raise that up a little bit more. But as you can see, there are moments within the music when we aren’t competing with dialogue where we may want to keyframe and make these sorts of changes. Lastly, there are a few places that you may need to add some audio cross dissolves to smooth out the dialogue. For example, just take a listen to this edit that I have here at this marker. I’m going to play. – [Woman] Rest for anywhere between 45 minutes to– – [Narrator] Okay, so we have pieced together two sections of this interview and it sounds okay but it could be smoother. And so, to add a audio cross dissolve here, I’m just going to select and then press Command + Shift + D or Control + Shift + D on a PC and this is going to be too long so I want to shorten this up a little bit. So I’m just going to grab the edge here and I want to shorten it to about four frames, you can see the popup here tells me that I have a four frame dissolve now. And let’s play over it and see if that smoothed out. – [Woman] I have to rest for anywhere between 45 minutes– – [Narrator] Alright, that smoothed that out nicely. So I keep going throughout the entire sequence setting my keyframes and I hope you can see that audio keyframing really is essential to creating a proper balance between the various elements in your sequence. I do have a finished sequence here that you can take a look at where I’ve already added all of my keyframes, making sure that everything is peaking properly throughout the sequence.