تنظیم صدا پریمیر پرو premiere pro Automatic audio adjustments ducking

دانلود رایگان آموزش تنظیم صدا پریمیر پرو سی سی premiere pro Automatic audio adjustments ducking به زبان فارسی از ویژگی های جدید در این نسخه از Premiere Pro توانایی خودکار شنیدن صدای شما است. بیایید نگاهی به این معنی بدانیم. ردیابی صوتی یک تکنیک است که نرم افزار به طور خودکار فریم های کلیدی را برای شما در جدول زمانی بر اساس معیارهای تعیین شده تنظیم می کند. بنابراین در این مثال در اینجا، این نوع توالی جزئی از آنچه ما با آن کار کرده ایم. ما می دانیم که از طریق گردش کار ویرایش صوتی، از لحاظ تنظیم سطوح صحیح در گفتمان ما. پس از آن ما صوتی محیطی و موسیقی ما را با هم ترکیب می کنیم و سپس احتمالا فریم های کلیدی را در موسیقی ما قرار می دهیم، به طوری که در هنگام گفتگو رقابتی، کمی بلندتر شد، و در حین گفت و گو وجود داشت. خوب، بنابراین در این مورد ما این بخش را اینجا می بینیم که در آن فقط موسیقی و هیچ گفتگوی رقابتی وجود دارد، و سپس در اینجا، و سپس در اینجا، خوب؟ بنابراین همه این ها البته می تواند به صورت دستی انجام شود. ما قبلا از طریق چگونگی انجام این کارها به صورت دستی در این فصل دست یافته ایم. اما اکنون اجازه بدهید به شما برخی از تکنیک های اتوماتیک را نشان دهم.

I need to open my Essential Sound Panel which I can come up to Window and then Essential Sound. Alright, and here’s my Essential Sound Panel, and now what we need to do is actually tell Premiere Pro what is what. That is, we need to define what the dialogue is and what the music is. And by the way, I’ve actually removed all of our gain and volume adjustments from the dialogue and the music in this sequence, so I can show you some automatic methods. Okay, so I’m just going to select my dialogue, and then I come up here to assign an audio type. So we’ll assign dialogue, and you can see that there are various categories where we can climb in and really start to effect all of the dialogue at once. For our purposes, I’m just going to go to loudness and choose auto match. This is Premiere Pro’s automatic analysis of what it feels the dialogue levels should be. Then I’m going to come to music, and assign it as a music audio type, and again, let’s auto match. Alright, and we can check this out.

اگر من می خواهم برای بررسی از تعدیل سود های صوتی بر روی گفت و گو من، من می توانید آن را و مطبوعات G را انتخاب کنید، و شما می توانید ببینید که آن را این کلیپ خاص در 8.4 دسی بل است که بسیار نزدیک به 10 دسی بل که ما آن را تنظیم دستی تنظیم شده است. اما زیبایی با استفاده از Auto Premiere Pro خواهد بود هر کلیپ جداگانه را تجزیه و تحلیل کند، بنابراین هر یک در واقع یک تنظیم مجزا دارد. و سپس بر روی موسیقی، اگر من این و مطبوعات G را انتخاب کنید، شما می توانید ببینید که آن را 12.4 دسی بل که دوباره بسیار نزدیک به 15 دسی بل که ما تنظیم دستی است را کاهش داد. من قصد دارم آن را بازی کنم، و بگذارید ببینیم چطور همه چیز صدایی است. (موسیقی پرطرفدار) – [مادام] شما باید در مورد این امر پرشور باشید. – [مربی] درست است، پس شروع است، اما ما قطعا هنوز هم کار را انجام می دهیم. و در این مورد، دوباره، ما می خواهیم به اضافه کردن برخی از فریم های کلیدی به موسیقی ما به طوری که آن را بهتر با گفت و گو ما را متعادل، و این که در آن اجتناب می آید. بنابراین من قصد دارم برای انتخاب موسیقی، و سپس آمده را به اجتناب و بررسی کنید، و در اینجا جایی است که ما می خواهیم دقیقا دقیقا مشخص کنیم چه چیزی روی آن قرار می گیرد. خوب، پس از اضافه کردن فریم های کلیدی به موسیقی، چه نوع صوتی آن را به دنبال اردک زیر؟ در این مورد، ما می خواهیم آن را زیر گفتگو قرار دهید، بنابراین این یکی از اول گفتگو است. شما می توانید ببینید که موسیقی، جلوه های صوتی، افکت ها و همه چیز نیز وجود دارد. بنابراین اگر ما دنباله ای بسیار پیچیده ای داشته باشیم، ممکن است بخواهیم گزینه های بیشتری را انتخاب کنیم، اما در اینجا فقط به گفتگو می پردازیم. و سپس ما وارد می شویم و حساسیت را تنظیم میکنیم، مقدار آن را کاهش می دهیم و محو میشود. به این معنا، ما در حال آموزش Premiere Pro دقیقا چطور می خواهیم فریم های کلیدی کشیده شوند. بنابراین من قصد دارم با پیش فرض ها شروع کنم، و بگذارید ببینیم چطور است. من مطبوعات را تولید فریم های کلیدی، و سپس بیایید اینجا آمده و نگاهی. من می خواهم به تیلد فشار بگذارم تا به حداکثر برسیم و کمی زوم می کنیم. خوب، پس از آن فریم های کلیدی در ابتدا اضافه شده است، دوباره، جایی که ما هیچ گفتگو رقابتی نداریم. ما موسیقی کمی بلندتر داریم، و هنگامی که مادام Donut شروع به صحبت می کند، آن را می سوزاند. و سپس اینجا، جایی که هیچ گفتگوی رقابتی وجود ندارد، دوباره فریم های کلیدی را اضافه می کند، و سپس دوباره می افتد یا اردک ها، و سپس در پایان می آید.

So let’s listen and see if we want to change this. And make my program monitor a little bit larger, and let’s play. (upbeat music) – [Madame] You have to be passionate about this to do the kind of work that we’re doing. It takes hours, we hardly sleep. And then people ask me, how do you keep track of everything. I say, I don’t sleep because I actually love doing what I do. (upbeat music) And I really feel like I’m changing the world (laughs) through a donut. (upbeat music)  Alright, so I thought that was pretty good. But if I wanted to change this at all, I would come back to my settings here, and maybe I want to reduce it by a little bit less. Right now it’s bringing it down 18 decibels every time it ducks. Maybe I can set this more to 15 1/2, and maybe we want the fades to be a little bit faster. Now when I choose generate key frames, these will be modified accordingly. Alright, and let’s just take a look at how different this sounds. I’ll just do the transition points here. (upbeat music) – [Madame] You have to be passionate about this to do. Love doing what I do. (upbeat music) – [Instructor] Alright, I do think that works a little bit better, but if not I can keep modifying it ’til I’m happy. Alright so, hopefully you can see that the features within the Essential Sound Panel can really save you some time, and with the introduction of auto ducking, you’ll really gain a dynamic form of volume adjustment easily and automatically.