پکیج کامل آموزش پریمیر پرو سی سی premiere insert edits

بنابراین در این نقطه، ما مشخص شده ایم دانلود رایگان فیلم رایگان پکیج کامل آموزش پریمیر پرو سی سی ما صدای ضرب و شتم صدای ما را زیر نظر گرفتیم. اکنون آماده هستیم که پایه و اساس توالی premiere insert edits  ما را بسازیم و با استفاده از ویرایشهای Insert، این کار را در این فیلم پریمیر پرو انجام خواهیم داد. خوب، من قصد دارم این عکس را در اینجا، هیجان دونات، را به مانیتور منبع بارگیری کنم. و دوباره، به طور معمول، در این مرحله، ممکن است ما لحظاتی را از کلیپهای کارشناسی ارشد بزرگتر، مصاحبه های بزرگتر و وارد کردن آنها پیدا کنیم. اما از آنجایی که ما در مورد پیشگیری از انفجار در این فصل یاد گرفتیم، ما قبلا بسیاری از این کارها را انجام داده ایم. بنابراین، بیشتر بخشی از آن، من کل کلپ ها را بدون نیاز به وارد کردن من و نقاط ضعفم وارد خواهم کرد. من قبلا این کار را انجام داده ام در حال حاضر، ما احتمالا برخی از مطالب را از این کلیپ ها حذف خواهیم کرد، اما برای این که هم اکنون ما این کار را انجام می دهیم.

All right, I’m going to play this for you to remind you exactly what she says in this beginning shot. – When somebody walks in here, I was like, oh my God, a donut, and like the face, that excitement, I was like, oh my God, this is so good. Nobody says that about a salad. I’m so sorry, but that’s the truth. – [Instructor] All right, I think we’re ready to go. Now, we’ve already learned that the easiest way to create a sequence and get all the sequence settings squared away is to just drag the first clip into the timeline and let Premier Pro analyze the clip settings and set up the sequence based on those. So that’s what I’m going to do here. I’m just going to drag and drop. And then we have our sequence created. Here it is up here. I’m just going to name this Donut Rough Assembly because that’s the stage we’re at in the editing process. We’re just roughing everything in and figuring out the order of things, so we’re on our first draft of our rough assembly. And I’m going to move that into this bin here that I’ve already set up for my Donut Sequence.

درست است، بنابراین اکنون که این ترتیب تنظیم شده است، می توانید با کشیدن و رها کردن ویرایش، به درستی ادامه دهید، یا می توانید از صفحه کلید استفاده کنید که حتی بهتر است. این به شما یک ویرایشگر سریع تر و کارآمد تر تبدیل می کند. پس بیایید به عکس بعدی بریم شات های بعدی که من علاقه مند به قرار دادن این یکی در اینجا است که در آن او در مورد چگونگی بیان خود را از طریق دونات صحبت می کند. من قصد دارم به دو بار کلیک کنید تا آن را به منبع مانیتور بارگذاری کنید و من این را به سرعت برای شما بازی خواهم کرد. – من می توانم از طریق دونات صحبت کنم، همانطور که خودم را از طریق دونات بیان می کنم. من فکر می کنم دونات بسیار فروتنانه هستند و همچنین آنها دغدغه دنیای شیرینی می باشند. و من متوجه شدم که آن را به چالش کشیدن، تغییر ذهن مردم در مورد دونات. – [مربی] درست است، بنابراین این بار، به جای کشیدن و رها کردن، ما از صفحه کلید استفاده خواهیم کرد. ما قصد داریم از دستور Insert که مربوط به این کلید روی صفحه یا کلید Comma است، استفاده کنیم. و هنگامی که Insert Edit را اجرا میکنید، دو موردی که باید در نظر بگیرید، وجود دارد.

One is where your playhead is, and two is what tracks are targeted. So I know I want this to go after this clip so I want to make sure to move my playhead to the end. There’s a couple of very easy ways to get that done. I can use my Up and Down Arrow keys. The Up Arrow key goes earlier one edit at a time and the Down Arrow key goes later one edit at a time. Another way to very quickly get to the playhead where you want is to Shift + drag like so. You can see that it magnetizes to that edit, okay? So I’ve got the playhead where I want and now I’m just going to press Comma and let’s press Backslash to fit both of those in the timeline. And you see that I have both of my shots. Let me undo that, Command + Z, because now I want to talk about track targeting, okay? So where your playhead is is important and also what tracks you have selected is important. So let’s go back to the Source monitor. And this time, I’m going to press Comma but I’m only going to have my video selected. I’ll turn off audio. And I’ll press Comma, all right? And you can see that video only is brought down. Let me undo that. And I’ll only have audio targeted, and Comma, and just audio is brought down. If I have the tracks targeted to a separate track, for example, if V1 is coming up here to V2, and A1 is coming down to A2, and I press Comma, you can see that that’s where the edit goes. Let me undo that and let’s get everything back to where it should be, and I’ll press Comma, and this is what we want, all right?

بنابراین، همانطور که یاد می گیرید، اگر چیزی به نحوی که شما آن را انتظار نداشته باشید، قطعا اطمینان حاصل کنید که هدفگیری آهنگ را بررسی کنید، زیرا این دقیقا همان چیزی است که در جدول زمانی ویرایش شده است. به هر حال، این معادل بر روی صفحه نمایش به معنی پایین آوردن فقط ویدئو و یا فقط صدا این دستورات در اینجا، خوب؟ بنابراین ما می دانیم که این جایی است که شما ویدیو را می بینید و این همان جایی است که شما صوتی را می بینید، اما اگر واقعا این آیکون را از اینجا بکشید، می توانید ببینید که فقط ویدئو را به ارمغان می آورد. اگر من فقط از شکل موج صوتی استفاده می کردم، فقط صدای من را به ارمغان می آورد، خوب؟ بیایید این را روشن کنیم، من قصد دارم هر دو آن را حذف کنم، و ما ادامه خواهیم داد. درست است، در اینجا، مادام Donut در مورد هیجان مردم بیش از دونات صحبت می کند. در اینجا این است که چگونه او در مورد هیجان خود را بیش از دونات صحبت می کند. اما در واقع، من فکر می کنم ممکن است خوب باشد اگر ما یک مقدمه کوتاه در میان آنها داشته باشیم. و در اینجا جایی است که خود را معرفی می کند. من قصد دارم فقط این را بارگذاری کنم. به هر حال، اگر شما دوست ندارید که بین مانیتور منبع و مانیتور برنامه به صورت دستی به همان اندازه که در فضای کاری مجلس انجام می شود، تغییر دهید، ممکن است بخواهید فقط به فضای کاری خود در حال ویرایش بروید تا یک مانیتور منبع اختصاصی و نظارت برنامه در اینجا. بنابراین بقیه زمان را در فضای کاری ویرایش می کنم. حالا، این مقدمه را به عنوان تصویر دوم در دنباله من قرار داده ام.

I can just use my Up and Down Arrow keys to get to that point in the sequence, and then I’ll press Comma to insert that in, and it’s brought down. Now, let me undo that for a moment, Command + Z, and let’s say that I just try to eyeball this before I edit this in, okay? So I know that I want it to go in between these two shots and I eye that up, and then I insert that in. You’ll notice here that I have just a little sliver of video, and this is called a flash frame. And this is extremely common with amateur editors. They’ll eye something up, they’ll edit it in, and they’ll have this unwanted piece of video. – Dynamite with my husband. I can speak. – Okay. That’s not what you want. (chuckles) I’m going to undo that. We want to really take the time to make sure that we get this right in between these edits. So I can use my Down Arrow key or, I want to also show you how you can drag and drop. If I was to drag and drop this right in between those two edits, if I don’t hold down any modifier keys, it’s just going to overwrite that section. That’s not what I want, I’ll undo that. But if I hold down a modifier, I’ll hold down Command on a Mac or Control on a PC, as I drag this down, you’ll notice that this is now an Insert edit.

شما مثلث سفید سفید خود را می بینید. این به من می گوید که من قصد دارم این عکس را بین این دو عکس دیگر قرار دهم، خوب؟ درست است، بنابراین ما در سه عکس با استفاده از Insert edits قرار داده ایم. من قصد دارم فقط از کلید پایین دستی من استفاده کنم تا به اینجا برسم، زیرا لحظه بعدی که می خواهم در آن قرار دهم، جایی است که ما به گوشت آن چیزی که در آن چیزی است که مغازه نان خود را می فهمیم، این است که واقعا شیرینی پزی شگفت انگیز به سبک brioche. بنابراین من در اینجا دندانپزشکان بریوش می آیند و من آن را بارگیری می کنم. و اجازه دهید که بعدا ویرایش کنیم. من فقط Comma را فشار می دهم و ما در مسیر درست هستیم، درست است؟ بنابراین دوباره، من تمام مصاحبه های این مصاحبه را گرفته ام و آنها را از بین برده ام. این همه داستان مادام دونات و دونات دونات دونات را به شما می گوید. و ما این عکس ها را یکی پس از دیگری نگه می داریم. درست است، بنابراین احساس رایگان برای ادامه. گوش دادن به نیش صدا، تصمیم گیری، ایجاد دنباله خود را. قرار دادن در کلیپ ها اولین قدم است. هنگامی که آنها را ویرایش کرده اید، زمان شروع حرکت و افزایش و افزودن به آن است و ما در چند فیلم بعدی این کار را ادامه خواهیم داد.