آموزش پریمیر premiere pro Setting up multicam clips

 

دانلود رایگان آموزش premiere pro Setting up multicam clips در یک گردش چند بادامک، عمل با چندین دوربین انجام می شود و سپس در حین ویرایش همگام سازی می شود، بنابراین می توانید با تمام دوربین ها در یک زمان ویرایش کنید. این صرفه جویی در زمان بزرگ است و در طول فرآیند ویرایش، گزینه های زیادی را به شما می دهد. بنابراین در مورد ما، مصاحبه مادام دانته چندین دوربین را شلیک کرد. ما نزدیک و شات گسترده ای داریم اگر در Assets به اینجا نگاهی بیندازید و به مصاحبه بروید، می بینید که من زاویه دوربین دارم، و در اینجا تمام زوایای دوربین من هستند. خوب، پس این نزدیک است. و سپس در اینجا زاویه دوربین B است و ما شات گسترده ای داریم، خوب. و پس از آن من در واقع همگام سازی چند دوربین را انجام دادم که در این سطل است. و من فقط به شما نشان می دهم که این چه چیزی به نظر می رسد، و سپس ما به جلو برویم و آن را انجام دهیم. بنابراین من فقط این را به منبع بارگذاری میکنم. شما می توانید ببینید که من هر دو نزدیک و شات گسترده همگام سازی شده با هم، و سپس هنگامی که من آن را بازی، شما خواهید دید که آن را در هماهنگی است. – توت ها، البته، ما یک نان شیرین مخلوط می کنیم. من یک صفحه پنیر را از دست دادم

I’ll just show you one more. – That we’re able to do it, because I… So all of the angles are synced up like this, and when we eventually get to multi-camera editing, we’ll seamlessly be able to cut back and forth between the closeup and the wide shot. Alright, so let’s go down to our 8.1 bin. And you can see that I’ve only brought down three different clips here. So we’re going to sync these up. To begin with, you just need to select the related multi-cam clips. So let’s just start with this one right here, creating great food is our passion. And I’ll command click, or control click on a PC, on the B cam. And then you right click and choose Create Multi-Camera Source Sequence. At the top, you name it. By default, it’s named the video clip name, and then appends the word “multi-cam.” You can change this if you’d like, but we’ll leave that alone. Now the next choice is the most important, and that’s how the clips are going to be synced. One way is if all the clips were shot using jam synced time code, which means that all cameras were shot using identically generated time code, then you can sync using the time code option. Our clips were not shot using identical time code, so we won’t be choosing that. Another way is to find a point of sync within each of these clips, and then mark an in or an out point at that moment, and then you can choose in points or out points. Let me cancel out of this for just one moment. And I do have the original clips that these interview shots came from. You do not have these in your exercise files, but here they are, and I’m just going to load this. This is my closeup shot, and at the very beginning of the interview, the director had Madame Donut clap her hands. (clap) That’s of course present in the closeup, and in the wide shot. (clap) A precise action like a clap is not only beneficial for the visuals, but also for the audio. So if I switch over to the audio wave form, you can very clearly see where the clap occurs. (clap) If you remember, we actually took a look at this in the audio chapter when we discussed the double system sound workflow, so this is an identical concept.

بنابراین این را در ذهن داشته باشید، اما من قصد دارم به کلیپ های اصلی ما بازگردم، آنها را انتخاب کرده و با کلیک راست بر روی آن، و ایجاد دنباله منبع ایجاد چند دوربین را انتخاب کنید. و ما در واقع نیازی به هماهنگی در داخل یا خارج از نقاط نیست، من قصد دارم به جای آن به صوتی می آیند. درست همانند سیستم گردش صدا دوگانه، این یک ویژگی بسیار جالب است که در واقع شکل موج صوتی هر یک از کلیپ ها را تجزیه و تحلیل می کند و سپس آنها را بر اساس شکل آن شکل همگام سازی می کند. از آنجا که یک شکل موج صوتی بسیار منحصر به فرد است، آن را مانند یک اثر انگشت است، و بنابراین زمانی که شما دو کلیپ هایی با اشکال یکسان از فرم های موج دارند، آن را قادر به همگام سازی آن. بنابراین لازم نیست بگویم این تنها کار می کند اگر صوتی در هر یک از دوربین ها برای شروع ثبت شد، و در مورد ما این بود، بنابراین من قصد دارم برای انتخاب صدا. چند گزینه دیگر در این پنجره وجود دارد، و من قصد ندارم همه آنها را بر روی آنها بگذرانم، اما من می خواهم بعضی از آنها را ذکر کنم. یکی دیگر از موارد ذکر شده این است که یکی از آنها، انتقال کلیپهای منبع به Clipped Processes bin است. این فقط به این معنی است که هنگامی که یک فایل منبع چند دوربین جدید ایجاد می کنید، فایل های اصلی در کنار هم قرار می گیرند. من به جلو بروید و این را انتخاب کنید، و سپس در اینجا، من می خواهم در مورد بخش صوتی صحبت کنم. شما می توانید انتخاب کنید که چگونه صدای شما کار می کند زمانی که شما ویدئو خود را در طول ویرایش چند دوربین رفع کنید. اگر میخواهید هر دو ویدیو و صدا را با هر برش ویرایش کنید، Switch Audio را انتخاب میکنید. اساسا، این گزینه در صورتیکه ویرایشها را انجام دهد، صوتی منبع همراه با ویدیو را میگیرد.

If, however, you want one camera’s audio source for everything, and just edit your video, then you would choose this option, Camera 1. If your shoot was set up so that this could be a possibility, like if one camera captured high-quality audio that could be used for all camera angles, this is usually the best for consistency, so that all your audio sounds the same. And just so you know, camera one is just the first shot that you choose when selecting camera angles in your project panel, so just make sure to select the camera with the cleanest audio first, and that will be treated as camera one. If you choose all cameras, then you’ll use all audio channels in the source clips. This is similar to camera one, in that you’re only editing the video portion of your multi-camera clips, but the difference is all audio is included, and unmuted, during the edit. In our case we don’t want that, and we don’t want to switch the audio every time, so I’m going to choose camera one. Alright, and we do have some other options in this dialog box. If you’d like to learn about them, you can dig into the Premiere Pro Help menu, and go through each of these. For now, I’m all set up, so I’ll say OK. Alright, and let’s maximize our project panel. I’ll press tilde, and I’m going to bring both my processed clips and my multi-camera source sequence up to my 8.1 bin. Alright, so here are my processed clips.

من اشاره کردم که کلیپ های منبع که شما شروع می کنید برای ایجاد یک دنباله چند دوربین در جعبه خود قرار داده و این چیزی است که است. و سپس در اینجا من چندین منبع دوربین دنباله منبع است. برای بارگیری این در مانیتور منبع دوبار کلیک کنید. و اجازه دهید فقط مطمئن شویم که ما همگام سازی می کنیم. – هی، امروز لیمو های تازه می خوریم، خواهیم دونات لیمو را نوشید. – [مربی] خوب، همه چیز به دنبال عالی است. ما کلیپ های چند دوربین ما را همگام کرده ایم و اکنون آماده هستیم که با ویرایش چند دوربین ادامه دهیم. و فقط شما می دانید، اگر شما چندین کلیپ های چندگانه داشته باشید، باید این روند را با هر گروه کلیپ های همگام سازی شده تکرار کنید. بنابراین شما می توانید با هر یک از این گروه های دیگر از کلیپ هایی که من به شما ارائه دادم، مراجعه کنید و فرایند مشابهی را انجام دهید و آنها را به ترتیب منبع چند دوربین تبدیل کنید. و هنگامی که همه این کارها انجام شد، می توانیم با کلیپ های منبع چند دوربین ما ویرایش کنیم.