آموزش ترک پریمیر پرو سی سی premiere pro track clip

 

من می خواهم نگاهی به نحوه کنترل چگونگی دیدن، شنیدن و قفل کردن آهنگ ها و کلیپ های شخصی شما در جدول زمانی خود داشته باشم. بنابراین، من دنباله خود را در اینجا و ما به وضوح به نقطه قرار دادن تمام لمس نهایی در مورد ما مانند عناوین و موسیقی نیست، اما من می خواستم ارائه نسخه از دنباله با چند زنگ و سوت در اینجا ما واقعا می توانیم برخی از جنبه های مهم نظارت بر مسیر و قفل کردن را بررسی کنیم. تا آنجا که به ویدئو مربوط می شود، من مصاحبه های من در V1، و رول B من در V2، و من عناوین در V3. در A1، من مصاحبه صوتی دارم در A2، من صوتی B رول محیط من، و در A3 من موسیقی من است.

So let’s talk about some various ways that I can control what I see in my sequence. If I’d like to isolate specific tracks visually, then I use these little eyeball icons, which are toggle track output controls. So, if I go to any point in time and I want to toggle my track output, then that allows me to see down vertically through the various tracks. So right now, I’m looking at V2. But if I toggle V2 off, you can see that it shows down to V1, okay? If I come over to this part with my title and I just want to see the title, then I can toggle off V1 for example. If I want to toggle off my title, then I can toggle off V3. Now this is not only being altered for display, but also for output. So if wanted to output a version of the show without a particular track, I absolutely could. So in this case, I would be outputting the show without my titles, okay? Why would I want to do this? Well, maybe my titles are just quick and dirty placeholders, and now I want to send this to my professional graphics artist to design titles for me, okay? So not a problem,

من فقط آن را خاموش می کنم حالا این فقط برای تصاویری درست نیست، بلکه برای صدا نیز صادق است. به جای آیکون چشمک کوچولو، من دکمه های بی صدا و انفرادی دارم. من می توانم به عنوان آهنگ های بسیاری که من می خواهم انفرادی و من می توانم به عنوان آهنگ های بسیاری که من می خواهم قطع. خوب، پس اگر میخواهم یک نسخه از دنباله را بدون موسیقی پخش کنم، من فقط موسیقیم را قطع کردم. – [صاحب] هنگامی که کسی در اینجا راه می رود و مانند آن است، “اوه خدای من، یک نان!” این هیجان مانند است – [معلم] مخالف آن است که البته soloing. بنابراین اگر من موسیقی من را تنها گذاشتم، فقط موسیقی را می شنوم. (موسیقی غریب) در حال حاضر من فقط سه آهنگ صوتی داشته، اما تصور کنید که من تا 10 یا 20. منحرف و soloing آهنگ های متعدد نیز یک گزینه قابل قبول در این مورد است. بنابراین برای مثال اگر من آهنگ های زیادی داشته باشم و فقط می خواستم به اینجا بروم و فقط به مصاحبه های صوتی و رول محیط B من گوش فرا دهم، من می توانم هر دو از آن ها را انفرادی و شنوای آن ها را در انزوا. – [مالک] با شوهرم رفتار می کند.

Now all of this is possible on a clip-by-clip basis, and not just a track basis as well. To do that, you simply just select a clip or group of clips, and I’ll just take these first few clips in the sequence here, and I’m just going to lasso them in this case, and I’m going to right-click and then come down to Enable. Alright, you can see that they gray out, and now when I play this, they’re still in the timeline, but I can’t see them or hear them. (whimsical music) – When somebody walks in here and is like, “Oh my God, a donut!” That– – [Teacher] To enable those again, I simply select and then, Enable. If I want to do that for just video and just audio, then I would need to isolate that. Right now, I have the link selection toggle on. That’s this right here, so that every time I click on a clip that has married audio, or any time I click on the audio and it has married video, that’s selected as well. I can turn that off and now every time I select something,

من آن را به صورت جداگانه انتخاب می کنم و یا قبل از این نگاهی به این کردیم، اما اگر این کار را انجام دهد و شما موقتا می خواهید این رفتار را فعال کنید، می توانید گزینه ای را انتخاب کنید یا بر روی یک کامپیوتر کلیک کنید و سپس بر روی کامپیوتر کلیک کنید قادر به فقط ویدئو را انتخاب کنید و یا فقط صوتی را انتخاب کنید. بنابراین در این مفهوم، یک گزینه لیسو چندین گزینه را انتخاب می کند و سپس من روی آن کلیک راست کرده و سپس Enable را انتخاب می کنم، بنابراین اساسا آن را غیرفعال می کنم، و در حال حاضر آهنگ های ویدئویی من فعال هستند، اما آهنگ های صوتی مرتبط نیستند. من قصد دارم آنها را به عقب برگردانم، بنابراین من قصد دارم گزینه های آنها را دوباره انتخاب کنم و فعال کنم. در حال حاضر یکی دیگر از تکنیک های بسیار مفید این است که توانایی قفل کردن آهنگ ها را داشته باشم و به سادگی با کلیک کردن بر روی این آیکون کوچک قفل می کنم. وقتی که من این کار را انجام می دهم، می بینم که کلیپ هایی که در قفس هستند، این کمی در حال عبور هستند و حالا نمی توانم آنها را انجام دهم. من نمی توانم کلیپ ها را انتخاب کنم. اگر من مجبور بودم یک ویرایش انجام دهم، من فقط یک ورودی و خروجی را علامت گذاری می کنم و تمام آهنگ ها را در اینجا انتخاب می کنم و اگر من یک بالابر را انجام می دهم، یعنی یک نقطه کلاسیک، متوجه شدم که همه چیز در ویرایش به جز آنچه که قفل شده بود شرکت کرد . اجازه دهید آن را خنثی کنم. بنابراین قفل کردن بسیار مفید است اگر من بخواهم از خودم بپرسم به طور تصادفی حرکت، حذف، اضافه کردن یا لغو هر کلیپ در یک آهنگ قفل شده. در حال حاضر این امر به ویژه هنگامی مفید است که من قطعه ای بیش از موسیقی داشته باشم.

So when I am making small changes to my B roll or to my interviews, I will lock my music tracks so that I don’t unnecessarily cut up or alter my music. When you are locking tracks, you do need to be careful about locking a track that has a married component. For example, if I was to lock a two in this case, then the married behavior that I usually have when I select clips on V2 no longer applies. So if I was to move a clip over, now you’ll see that I’m out of sync with the married component on A2. I’ll undo that. That isn’t a common situation, but do be aware of it. Alright, so as you can see, changing your track’s visibility, audibility and lock ability can be really useful techniques during the editing process.