آموزش تدوین حرفه ای پریمیر premiere pro tutorial Removing material

 

بنابراین ما باید بایت های مصاحبه ای دانلود رایگان آموزش تدوین حرفه ای پریمیر premiere pro tutorial Removing material را در دستورالعمل اساسی خودمان که میخواهیم در اختیارمان بگذاریم، اما به این دلیل که ما با یک فرد واقعی که تفکرات و ایده های خود را بیان می کند، برخورد می کنیم، نه همه چیز در مختصر تجربیات ارائه شده است. برخی از مکالمات و اظهارنظرها و اصطلاحات سوالات وجود دارد و همه اینها می توانند تمیز شوند تا ما هم اکنون این کار را انجام دهیم. خوب، بنابراین قبل از اینکه ما را از بین بردن مواد از بایت های صدا جداگانه بکشیم، فقط کوتاهی می خواهم جلوی کل عکس ها را بگیرم. اگر می خواستم خلاص شدن از شر این عکس یا این گروه عکس ها، آن را ساده به عنوان فقط آنها را انتخاب و با فشار دادن حذف. وقتی این کار را می کنم متوجه می شوم که این شکاف را در پی دارد. این آسانسور است، خلاص شدن از مواد و ترک این شکاف. اجازه بدهید من آن را، Command + Z یا Ctrl + Z خنثی کنم. اگر به جای اینکه فقط یک شات یا گروهی از عکس ها را بردارید، من می خواهم که اساسا شکاف را ببندم، همه چیز را به سمت پایین حرکت دهم تا آنچه را که حذف کردم پر کنم، سپس یک اصلاح کننده را اضافه می کنم آن بنابراین، من فقط این کلیپ ها را انتخاب می کنم و گزینه Option + Delete یا Alt + Backspace روی PC را فشار می دهم و می توانید ببینید که همه چیز به طور ضعیف به طور کامل پر می شود، خوب؟ و من آن را خنثی می کنم درست است که فقط حذف تمام عکس ها است. در حال حاضر، من قصد دارم به کمی خاص تر و اجازه دهید بحث در مورد از بین بردن بخش هایی از عکس ها است که واقعا ما آنچه که ما در حال انجام اغلب زمان که ما تمیز کردن چیز. اجازه دهید در اینجا بزرگتر، به علاوه، به علاوه. و من قصد دارم به آنچه که در اینجا می گویم پخش کنم و بخشی از این بایت صدا را حذف کنیم.

When somebody walks in here and is like oh my God, a donut! And like the face, that excitement, it’s like oh my God, it is so good. – [Instructor] Alright, so right around here when she talks about the customer’s face, I want to remove that. I’ll play that one more time. – When somebody walks in here and is like oh my God, a donut! And like the face, that excitement. – [Instructor] Okay, so I think it’s right around here and the first way that I’m going to show you how to remove these frames is the razor tool. It definitely works. It isn’t the most efficient way but it’s definitely worth exploring. Alright, so let’s find the exact moment that we want to start this removal. Okay, so I think it’s about right there and the razor tool is over here. Keyboard shortcut C, okay? So, I’ll just press C and cut right here. And let’s find the end of this moment. I think it’s right there and I’ll cut again. And just as always when we change the tool over here, we want to immediately go back to our general selection tool so I’ll hit V right away and we’re back in editing mode. Alright, so I have defined the part that I want to delete. Based on what I just showed you, if I select it and then press Delete, then I am performing a lift which means that the gap is here. Not what I want. If I press Option + Delete or Alt + Backspace, then that ripples in to fill in the gap. Let me undo that one more time. I do want to show you that you can actually select gaps in your sequence and delete them.

پس دوباره، من فقط این بخش را انتخاب می کنم، Delete را فشار می دهم، و سپس می توانم این شکاف را انتخاب کنم و دوباره Delete را فشار دهم، درست است؟ این رفتار نوعی منحصر به Premiere Pro است اما در ذهن داشته باشید. خوب، من قصد دارم تا تمام وقتم را از بین ببرم، زمانی که نقاط برش تیغه خود را در اینجا ندیدم. بنابراین، من را خنثی، خنثی کردن، درست است. و اکنون، من قصد دارم این حذف را دوباره انجام دهم، اما این کار را به نحوی بسیار کارآمدتر، به نظر من. خوب، من قصد دارم به همان مکان بروم و قصد دارم نقاط دور و اطراف را که می خواهم حذف کنم، وارد و خارج کنم. پس بیایید این را پیدا کنیم درست در اینجا و من در آن علامت گذاری می شود. و من علامت بزنید، خوب؟ بنابراین، قسمت را حذف کردم. در حال حاضر، من قصد دارم با استفاده از این دستور بر روی صفحه نمایش را استخراج کنم یا کلید کلید آپستروف، درست است؟ بنابراین، این یک روش بسیار رایج است، علامت گذاری شده، علامت گذاری شده، و مطبوعات آپوستروف، و آن رفته است. اجازه دهید آن را خنثی کنم و اجازه دهید فقط به شما نشان دهم که درست در کنار آن، آسانسور، میانبر صفحه کلید است. بنابراین، اگر بخشی را مشخص کرده اید و سپس سمیکلون را فشار می دهید، متوجه می شوید که آن را بلند می کند و فاصله را ترک می کند، خوب؟ نه آنچه ما می خواهیم در اینجا انجام دهیم. در حال حاضر، من می خواهم در مورد انتخاب آهنگ در هنگام استخراج صحبت کنید. در حال حاضر، من هر دو ویدئو و صوتی انتخاب شده، بنابراین هر دو حذف شده است. اگر فقط ویدئو را انتخاب کرده ام و یک بالابر را انجام می دهم، خوب؟

So, we’re leaving a gap. I’ll press semicolon and you can see that only the video was removed. I’ll undo that and reverse, okay, and I’ll press semicolon and just the audio is removed. Now you might expect the same behavior to occur when you perform an extraction but let me show you this. When I’ve set my in and out point and I just have audio selected here, for example, and I press apostrophe to perform an extract, notice that both video and audio were removed. And that is because I have sync locks turned on, okay? Both my video and audio are locked together so that when I perform an extraction it sort of removes everything at that point. Let me undo once more and I’m going to turn sync locks off so now I no longer have my video and audio locked together. And now when I perform an extract, I’ll press apostrophe, you can see that I just extracted audio, video is left intact but look what’s happened down the timeline, okay? So, every single shot is now one second and 12 frames out of sync and that’s because I extracted one second and 12 frames from audio here and everywhere else down the line. So, let me undo that. Usually when you’re extracting, sync locks are good, but just be aware of what they do so that you can turn them off if you ever need to. I’ll turn them back on for now.

بنابراین، با تمام این تظاهرات، ما می خواهیم این را استخراج کنیم. بنابراین، من قصد دارم فقط آپوستروف را فشار دهم و فکر می کنم ما خوب هستیم. من بر آن بازی خواهم کرد. – و همینطور، آره خدای من، یک نان شیرینی! این هیجان مثل خدای من است، این خیلی خوب است. – [مربی] خوب، به طوری که برای من کار می کند. اگر دقیقا کامل نباشید، خوب است. در فصل پنجم، ما در مورد پیرایش یاد خواهیم گرفت. بنابراین، اگر ما نیاز به چند فریم در هر یک از این عکس ها داشته باشیم تا بتوانیم آن را کمی صاف کنیم، می توانیم این کار را انجام دهیم، اما اکنون، مواد را استخراج کرده ایم و می توانیم حرکت کنیم. من فقط می خواهم یک استخراج دیگر را انجام دهم. شاید در اینجا به عنوان او شروع به صحبت در مورد روز کار خود را. من از طریق آن بازی می کنم و اجازه می دهم برخی از راه هایی را پیدا کنیم که می توانیم او را به طور خلاصه صحبت کنیم. – بنابراین، روز کاری ما معمولا جایی در اطراف، در هر نقطه بین 10 صبح شروع می شود. تا نیمه شب – [مربی] خوب، بیایید این بخش را در اینجا بیاوریم، بنابراین او می گوید: “روز کاری ما معمولا شروع می شود.” بیایید آن را در آنجا قرار دهیم من علامت گذاری می شود و من علامت خارج وجود دارد، خوب؟ و من خود را در من مشخص کرده ام، و من قصد دارم آپستروپ را فشار دهم و اجازه دهید این را هم اکنون بررسی کنیم. – معمولا در هر نقطه بین 10 صبح شروع می شود تا نیمه شب، بسته به روز هفته. در تعطیلات آخر هفته، ما آشکارا از اوایل دهه شروع می کنیم. و سپس، شوهرم معمولا خمیر را رول می کند. – خوب، بنابراین من فکر می کنم می توانیم از بسیاری از آن خلاص شویم. من قصد دارم علامت گذاری در داخل و خارج از اطراف این بخش که در آن او در مورد زمان های روز صحبت می کنند. – نیمه شب، بسته به روز هفته. در تعطیلات آخر هفته، ما آشکارا از اوایل دهه شروع می کنیم. و بعد، همسر من معمولا. – [مربی] بنابراین، بیایید آن را حذف کنیم و من آپستروپ را فشار می دهم. بنابراین، نمونه های بسیار بیشتری وجود دارد که ما می توانیم آن را به عنوان مختصر به عنوان ممکن است. من در واقع در اینجا این پروسه را طی کرده ام و به شما حقیقت را می گویم، من 40 ثانیه از این ترتیب اصلی قطع کردم، خوب؟ بنابراین، ما وارد شده ایم و هر چیزی را که در رانندگی این روایت به جلو بود مطلقا لازم نداشتیم. ما در دو دقیقه و 55 ثانیه شروع کردیم. ما در دو دقیقه و 15 ثانیه به پایان رسیدیم که بسیار بیشتر از جایی است که می خواهیم باشد. اکنون، بیایید راههای بیشتری را برای ترفیع دنباله خود بیاموزیم و آن را به بهترین نحو دنبال کنیم.