آموزش تدوین پریمیر پرو فیلم premiere Subclipping shots

دقیقا علامت گذاری عکس های خود را به وضوح بسیار مهم است، اما همانطور که ما کشف کردیم، زمانی که نقاط جدید و درونی جدید را می بینید، آنهایی که قبلا ناپدید شده اند. بنابراین بگذارید در مورد چگونگی حفظ بخش مشخص شده خود را با استفاده از عکس های خود را با هم مخلوط کنیم. خوب، من در 4.2 باینم هستم و دوباره این کلیپ را دارم. ما در این فیلم قبلی نگاه کردیم و اگر این را در مانیتور منبع بارگذاری کنم می بینم که این بخش است که ما مشخص شده ایم. بنابراین بیایید این را حفظ کنیم و آن را نهاد خود کنیم. برای ایجاد یک Subclip ابتدا باید علامت یک نقطه در و خروجی که ما انجام داده ایم و سپس شما می توانید به Clip و سپس Subclip بروید اما شما باید میانبر صفحه کلید را به یاد داشته باشید. این Command + U بر روی Mac یا Control + U در کامپیوتر است. خوب، جعبه گفتگو Make Subclip ظاهر می شود و این جایی است که شما آن را نام گذاری می کنید. به طور پیشفرض، همان چیزی دقیق را نامگذاری کرده و سپس با subclip و سپس یک عدد اضافه می شود.

Think I’m just going to take off this last part because this describes what she’s saying pretty well and then you have the option to Restrict Trims To Subclip Boundaries. So I’m going to make this subclip twice. The first time I’m not going to choose this and then the second time I will so that you can see exactly what this means. So I’ll say OK and then here’s my subclip, I’m just going to put it in my subclip bin here, and notice the difference what a regular master clip looks like and a subclip. You kind of have these jagged edges on the sides and so let’s create that one more time. This time I’m just going to press Command + U and I’m just going to append restricted here because we are going to restrict the trims to subclip boundaries so I’ll select that and say OK, let that go in my subclips bin as well.

خوب، من یک ترتیب تست کمی در اینجا دارم، آن را خالی است، اما من قصد دارم بارگذاری آن را به جدول زمانی و سپس من قصد دارم هر یک از این را به جدول زمانی ویرایش به طوری که شما می توانید نگاه دقیقا همان چیزی است که این محدود مرزها به معنی بگذارید این یکی را در ابتدا و سپس این یکی در اینجا و سپس من قصد دارم به زوم در کمی و من tilde برای maximize فشار، به طوری که ما واقعا می توانید ببینید. خوب، بنابراین این یک subclip دقیق هستند، اما نگاهی به لبه ها در اینجا نگاه کنید. توجه داشته باشید که این لبه ها تمیز هستند، این مثلث سفید در لبه ها وجود دارد. این به این معنی است که من می توانم به تمام دسته این عکس اصلی دسترسی پیدا کنم و تا آنجا که ممکن است از بین برود، درست است. در این یکی، من اینطور نیستم، بنابراین اگر سعی می کنم این را به طور کلی از بین ببرم، قصد دارم به ترتیب خودم را محدود کنم که منظورش چیست. حالا اجازه دهید من تیلد را دوباره فشار دهم تا آن را به حداقل برسانم و فقط یک اصطلاح را که ممکن است با آن آشنا نباشید استفاده نکنم و آن را مدیریت کنم. اجازه دهید من به کلیپ منبع اصلی برگردم و در اینجا بخش مشخص شده من است و دسته اصلی هر قسمت از این کلیپ است که در این بخش مشخص نشده است بنابراین این کمی در اینجا در ابتدا و پس از آن همه این پس از خارج نقطه، خوب

So I have the ability to trim this shot all the way to this out point. So if I give myself a little more room with my timeline here and move this over, you can see that I can trim this all the way to its out point and now we see our white triangles telling me I can’t go any further. Now I can edit this. Say for example you need to trim this out and access some of the frames of handle but you accidentally check that box, no problem. All you need to do is just right click on your restricted clip and then come to Edit Subclip and you can modify this in various ways but here’s what I’m talking about. Just uncheck this box, say OK and now you can see that the original restricted clip is now unrestricted, okay. So I pretty much never restrict my subclip boundaries when I make subclips. I always like to give myself the flexibility because when we are trimming things in the timeline, it is always nice to have that handle if we need it. I’m going to close this sequence for now and I’ll go back to my original source clip and now that we have marked this out, we can go to another point in this interview and make another subclip. And this is what we do with very long interviews so again, this interview was originally 40 minutes long. When I went through it, I subclipped basically all of her answers into little digestible chunks which is a really nice way to set up your editing project. But I’ll just do one more for now. Let me play this.

و این، انجام و خواسته می شود، من می خواهم مردم را در مورد آنچه که ما انجام می دهیم هیجان زده کنیم و آنها هستند و ما قصد داریم … – [مربی] ما انجام خواهیم داد، من می خواهم مردم از آنچه که انجام می دهند هیجان زده شوند. – من می خواهم مردم در مورد آنچه که ما انجام می دهیم هیجان زده شوند و ما آنها را ادامه می دهیم تا زمانی که این چهره ها ناپدید شوند، اما همچنان ادامه دارد. – [مربی] خوب، علامت گذاری به عنوان و خارج و فرماندهی + U و اجازه دهید فقط به این یکی تماس بگیرید، مردم در حال آمدن است و ما مرزهای SubClip خود را محدود نمی کند و می گویند OK. و حالا ما یک Subclip داریم، خوب. بنابراین توجه داشته باشید که آنچه شما هر یک از subclips خود را تماس بگیرید، زیرا همه این اطلاعات قابل جستجو هستند. ما در مورد تنظیم کردن جستجوها و جستجوهای ظروف در فصل قبل صحبت کردیم، بنابراین چیزهای نامفهوم هوشمندانه مهم است، بنابراین شما می توانید هنگامی که نیاز دارید، چیزها را فراخوانی کنید. خوب، پس زیرکمپ عالی است. من از همه آنها برای مصاحبه استفاده می کنم. این یک راه عالی برای پخت بخش های کوچکتر از کلیپ ها برای سازماندهی همه چیز به طوری که آن را برای شما در ظروف خود را در Premiere Pro مناسب است.