آموزش پریمیر پرو premiere Importing card-based media

 

بنابراین ما می دانیم دانلود رایگان آموزش تصویری فیلم آموزش پریمیر پرو premiere Importing card-based media به زبان فارسی که چگونه فایل های رسانه ای را به پروژه هایمان وارد کنیم، اگر آنها قبلا در یک پوشه در سیستم ما وجود داشته باشند، اما اغلب رسانه ها به طور مستقیم از منبع، یعنی از کارت دوربین می آیند. بنابراین بیایید نگاهی به نحوه انجام این کارها ببریم. و به همین ترتیب می دانید، اگر همراه با فایل های تمرینی دنبال می کنید، ما کارت کارت دوربین را برای شما ارائه نمی دهیم، اما می توانید با کارت خود پیوسته باشید. و فقط شما می دانید، من در یک پروژه خالی بدون هیچ رسانه ای هستم، بنابراین شما می توانید احساس خود را به راحتی تنظیم کنید. برای اولین بار در ابتدا، هنگامی که با کارت های دوربین کار می کنید، معمولا یک ایده خوب است که ابتدا محتویات را از کارت دوربین به دیسک سخت خود کپی کنید. سپس شما یک پشتیبان مناسب برای رسانه های خود دارید که می توانید به هر زمانی که نیاز دارید بروید.

Now here I have a couple of different camera cards. One I’ve already copied over to this drive, as you can see here, we have quite a few folders, and inside each of those is a pretty intricate folder hierarchy. Okay, you can keep on going deeper and deeper and you still will never really find any files that you can actually view, okay, but don’t worry, Premier Pro will dig in and find exactly what you need. Here is a camera card that I plugged directly into my system, this is a much less complicated folder hierarchy. And I can actually burrow in and see the individual movies. So let’s take a look at both of these, and to do so, I’m going to go over to the Media Browser, and I’m going to press tilde to maximize this. And let’s take a look at the files on the camera card that I just have plugged into my system first. That’s this one right here, so I’ll just double-click and go into this DCIM folder to access my files. And here they are, right now I’m in list view, but I’m going to go over to thumbnail view.

و در اینجا آنها هستند، و من می توانم تمام چیزهایی که دقیقا همان چیزی را که می توانم در بنینم کلیپ کنم انجام دهم. من می توانم اسکراب را بچرخانم، اگر می خواهم بازی کنم. اگر میخواهم همه چیز را به کار ببرم، می توانم همه آنها را انتخاب کنم و سپس راست کلیک کرده و Import را انتخاب کنید. و رسانه های من وارد شده اند. با این حال، اگر شما فقط فایل ها را از یک کارت دوربین وارد کنید، یک مشکل وجود دارد. اگر این کلیپ را انتخاب کرده و آشکارسازی در Finder را انتخاب کنید، می توانید ببینید که آن را به سمت کارت کارت هدایت می کند. بنابراین کار نمی کند، لحظه ای که کارت کارت من را از بین می برم، تمام این فایل ها به صورت آفلاین می روند. اگر قصد دارید با رسانه های خود از کارت دوربین کار کنید، به همین دلیل لازم است ابتدا آنرا به یک درایو کپی کنید. اما، در این مورد، آنچه که شما می توانید انجام دهید این است که در واقع رسانه را رمزگشایی کنید، بنابراین ما به یک کدک دیگر رمزگذاری می کنیم تا Premier Pro بتواند با آن کار کند. و این کار باعث ایجاد فایل های رسانه ای جدید می شود. بنابراین اجازه دهید من این را حذف کنم، که دوباره فقط کلیپ های درون پروژه را حذف می کند نه رسانه ها. و من دوباره به مرورگر Media بروید و می خواهم نگاهی به تنظیمات Ingest من داشته باشم. حالا ما در مورد این فیلم فقط کمی در فیلم قبلی صحبت کردیم، اما در اینجا ما در واقع آن را در عمل قرار می دهیم. من قصد دارم Ingest را انتخاب کرده و سپس باید به تنظیمات Ingest خود بپردازم تا Premier Pro دقیقا همان چیزی را که می خواهم انجام دهم به Premier Pro می گویم. بنابراین می خواهد فایل های رسانه ای جدیدی ایجاد کند، اما باید بداند چگونه است. بنابراین از این لیست، من می خواهم انتخاب کنید، Transcode، و دوباره این تبدیل این فایل ها را به یک کدک است که برای ویرایش در Premier Pro مطلوب است. و در زیر پیش فرض من قصد دارم Apple ProRes 422 را انتخاب کنم، و پس از آن باید به آن بگویم که در آن می خواهم این فایل های جدید برای زندگی داشته باشند. بنابراین به جای قرار دادن آن در همان پوشه به عنوان پروژه، اجازه دهید یک مکان را انتخاب کنیم. و من قصد دارم آن را به پوشه رسانه من بروید و من فقط یک پوشه جدید به نام Transcoded Assets ایجاد خواهم کرد.

Okay, so there we go, I’ll choose, and OK. Now I could bring in each of these clips, or with the transcode option, I can actually bring in portions of clips with in and out points. I’m going to mark an in by pressing I, and I’ll mark an out just a few seconds later by pressing O. (movie plays) Alright, so I have marked an in and an out, and let’s go ahead and import that, and because I have my Ingest option checked, it’s just going to import that very small section. So I’ll right-click and choose Import, and so here’s the clip, I’m going to Reveal in Finder. And as you can see, it was placed there, in my Transcoded Assets. Okay, so now I have a file that is separate from the camera card that it originally came from. Alright, I’m going to go back over to my Media Browser, and let’s bring in something else. I’m going to go over to the drive where I’ve already transferred over my camera card. And I’m just going to burrow in a few levels here. Okay, and so here are those files, again I could not see those video files at the Finder level, but Premier Pro sees them just fine. I can hover scrub, I can play, and of course I can bring these in. So let’s go ahead and just bring one in without transcoding, so I’ll turn off Ingest, and I’ll right-click and choose Import. The media gets brought in, I can load it, I can work with it. Okay, and if I Reveal in Finder, you can see that it’s pointing right there to the original files in this camera card folder hierarchy. If, however, I choose to transcode, it’s going to create a new file, so let’s again, just mark a very short segment.

من علامت گذاری به عنوان با I است. و خارج از O. روشن My Ingest، تنظیمات My Ingest می خواهید آخرین تنظیماتی که در آن قرار داده اید را به خاطر بسپارید، بنابراین دوباره یک Transcode بود، و آن را به آن خاص پوشه ای که تنظیم کردم، بنابراین من در شکل خوب هستم. و من این را وارد میکنم و این فایل وجود دارد. بنابراین من می توانم در Finder آشکار شود، و این باید در پوشه Assets Transcoded من باشد، که آن است. خوب، بنابراین من فقط این تکنیک ها را تنها با چند فایل در اینجا امتحان کردم تا لجستیک شما را نشان دهد. به طور معمول، شما می خواهید ده ها یا صدها فایل را به ارمغان بیاورد، اما امیدوارم از لحاظ تکنیکی که معمولا به وسیله رسانه کارت دوربین شما پیوند داده می شود، اگر شما بیش از محتویات را به درایو کپی کرده اید، منطقی است. اما یک گردش کار تبدیل شده ممکن است اغلب گزینه بهتر برای ویرایش در Premier Pro باشد. خوب، بنابراین برای در حال حاضر، من در واقع قصد دارم فایل های کارت دوربین خود را از این پروژه حذف کنم تا بار دیگر آن را خالی کنم. و این ما را به خوبی برای فیلم بعدی، زمانی که ما در مورد سازماندهی دارایی های ما بیشتر صحبت می کنیم.